🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
PR på svenska - Teori, strategi och kritisk analys
ISBN9789144022833
Upplaga1
FormatHäftad
FörfattareLarsåke Larsson
Publiceringsår2002-04-03
FörlagStudentlitteratur
Antal sidor285
SpråkSvenska

Häftad • 2002-04-03

PR på svenska - Teori, strategi och kritisk analys

av Larsåke Larsson

  • ISBN: 9789144022833
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2002-04-03
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Antal sidor: 285
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om PR på svenska - Teori, strategi och kritisk analys

Boken PR på svenska - Teori, strategi och kritisk analys släpptes år 2002 och är skriven av Larsåke Larsson.

Den består av 285 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Studentlitteratur.

Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

PR- och informationsbranschen har expanderat kraftigt under senare år, liksom högskoleutbildningen på området. Utöver grund- och översiktslitteraturen saknas emellertid akademisk rapportering av svenska aspekter av ämnet public relations. Syftet med denna bok är att ge en fördjupning av de orienterande kunskaperna på PR-området, komplettera den angloamerikanska litteraturen och visa upp det svenska kunskaps- och forskningsläget om public relations. Boken söker därmed bland annat att svara på frågorna: * Vilka kunskaper finns idag om public relations och om den svenska PR- och informationsverksamheten? * Var står svensk forskning om public relations idag? * Vilka PR-frågor diskuteras speciellt i vårt land? I boken skriver flertalet av de lärare, forskare och doktorander som är inriktade mot public relations och organisationskommunikation. Redaktör är docent Larsåke Larsson, som även skrivit grundboken Tillämpad kommunikationsvetenskap (2001).

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Letar efter nypriser..