ISBN | 9789144022833 |
Upplaga | 1 |
Format | Häftad |
Författare | Larsåke Larsson |
Publiceringsår | 2002-04-03 |
Förlag | Studentlitteratur |
Antal sidor | 285 |
Språk | Svenska |
Häftad • 2002-04-03
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.
Boken PR på svenska - Teori, strategi och kritisk analys släpptes år 2002 och är skriven av Larsåke Larsson.
Den består av 285 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Studentlitteratur.
Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.PR- och informationsbranschen har expanderat kraftigt under senare år, liksom högskoleutbildningen på området. Utöver grund- och översiktslitteraturen saknas emellertid akademisk rapportering av svenska aspekter av ämnet public relations. Syftet med denna bok är att ge en fördjupning av de orienterande kunskaperna på PR-området, komplettera den angloamerikanska litteraturen och visa upp det svenska kunskaps- och forskningsläget om public relations. Boken söker därmed bland annat att svara på frågorna: * Vilka kunskaper finns idag om public relations och om den svenska PR- och informationsverksamheten? * Var står svensk forskning om public relations idag? * Vilka PR-frågor diskuteras speciellt i vårt land? I boken skriver flertalet av de lärare, forskare och doktorander som är inriktade mot public relations och organisationskommunikation. Redaktör är docent Larsåke Larsson, som även skrivit grundboken Tillämpad kommunikationsvetenskap (2001).
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!