đ„ł VĂ€lkommen till BegagnadKurslitteratur.se (đNya begagnadeskolböcker.se)
LĂ€s merISBN | 9780262018678 |
Format | Inbunden (Hardback) |
Författare | Karen Collins |
PubliceringsÄr | 2013-01-11 |
Förlag | MIT Press |
Antal sidor | 200 |
SprÄk | Engelska |
Inbunden (Hardback) âą 2013-01-11
Ej tillgÀnglig
Ej tillgÀnglig
Ej tillgÀnglig
Ej tillgÀnglig
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa sÀljare. VÀlj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Ny
Boken Playing with Sound slÀpptes Är 2013 och Àr skriven av Karen Collins.
Den bestÄr av 200 sidor och Àr skriven pÄ engelska. Boken Àr utgiven av förlaget MIT Press.
Köp Playing with Sound begagnad frÄn en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta nÄgot pris pÄ vad den kostar ny, men den kostar bara 278 kr begagnad.
An examination of the player's experience of sound in video games and the many ways that players interact with the sonic elements in games. In Playing with Sound, Karen Collins examines video game sound from the player's perspective. She explores the many ways that players interact with a game's sonic aspects-which include not only music but also sound effects, ambient sound, dialogue, and interface sounds-both within and outside of the game. She investigates the ways that meaning is found, embodied, created, evoked, hacked, remixed, negotiated, and renegotiated by players in the space of interactive sound in games.Drawing on disciplines that range from film studies and philosophy to psychology and computer science, Collins develops a theory of interactive sound experience that distinguishes between interacting with sound and simply listening without interacting. Her conceptual approach combines practice theory (which focuses on productive and consumptive practices around media) and embodied cognition (which holds that our understanding of the world is shaped by our physical interaction with it).Collins investigates the multimodal experience of sound, image, and touch in games; the role of interactive sound in creating an emotional experience through immersion and identification with the game character; the ways in which sound acts as a mediator for a variety of performative activities; and embodied interactions with sound beyond the game, including machinima, chip-tunes, circuit bending, and other practices that use elements from games in sonic performances.
Nu nÀr du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgÀnglig sÄ trycker du pÄ den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med sÀljarna.
SÀljaren skickar en köpesförfrÄgan till dig som du enkelt accepterar. SÀljaren fÄr din adress för att skicka boken och du fÄr instruktioner om hur du ska Swisha.
NÀr du Àr fÀrdig med din kurs sÄ Àr nÀsta rimliga steg att du sÀljer boken till nÀsta Ärs kull.
Det Àr helt gratis att sÀlja en bok pÄ BegagnadKurslitteratur.se!