đŸ„ł VĂ€lkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

LĂ€s mer
Designing Future-Oriented Airline Businesses
ISBN9781472442963
FormatInbunden
FörfattareNawal K Taneja
PubliceringsÄr2014-07-28
FörlagRoutledge
Antal sidor308
SprÄkEngelska

Inbunden ‱ 2014-07-28

Designing Future-Oriented Airline Businesses

av Nawal K Taneja

  • ISBN: 9781472442963
  • Format: Inbunden
  • PubliceringsĂ„r: 2014-07-28
  • Förlag: Routledge
  • Antal sidor: 308
  • SprĂ„k: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Bevaka denna bok

FÄ ett meddelande nÀr denna bok sÀljes begagnad igen.

Om Designing Future-Oriented Airline Businesses

Boken Designing Future-Oriented Airline Businesses slÀpptes Är 2014 och Àr skriven av Nawal K Taneja.

Den bestÄr av 308 sidor och Àr skriven pÄ engelska. Boken Àr utgiven av förlaget Routledge.

Vi kunde inte hitta nÄgot pris pÄ vad den kostar ny.

Kurslitteratur som sÀljs pÄ BegagnadKurslittretur.se Àr begagnad och dÀrför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande Àr aktiva. NÀr ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, frÄga dÄ om detta.

Designing Future-Oriented Airline Businesses is the eighth Ashgate book by Nawal K. Taneja to address the ongoing challenges and opportunities facing all generations of airlines. Firstly, it challenges and encourages airline managements to take a deeper dive into new ways of doing business. Secondly, it provides a framework for identifying and developing strategies and capabilities, as well as executing them efficiently and effectively, to change the focus from cost reduction to revenue enhancement and from competitive advantage to comparative advantage. Based on the author's own extensive experience and ongoing work in the global airline industry, as well as through a synthesis of leading business practices both inside and outside of the industry, Designing Future-Oriented Airline Businesses sets out to demystify numerous concepts being discussed within the airline industry and to facilitate managements to identify and articulate the boundaries of their business models. It provides material from which managements can set about answering the key questions, especially with respect to strategies, capabilities and execution, and pursue an effective redesign of their business. As with the author's previous books, the primary audience is senior-level practitioners of differing generations of airlines worldwide as well as related businesses. The material presented continues to be at a pragmatic level, not an academic exercise, to lead managements to ask themselves and their teams some critical thought-provoking questions.

SÄ hÀr köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu nÀr du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgÀnglig sÄ trycker du pÄ den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med sÀljarna.

2) Acceptera & betala

SÀljaren skickar en köpesförfrÄgan till dig som du enkelt accepterar. SÀljaren fÄr din adress för att skicka boken och du fÄr instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sÀlj vidare

NÀr du Àr fÀrdig med din kurs sÄ Àr nÀsta rimliga steg att du sÀljer boken till nÀsta Ärs kull.

Det Àr helt gratis att sÀlja en bok pÄ BegagnadKurslitteratur.se!

 Inga priser hittades pÄ denna bok