ISBN | 9789164801524 |
Författare | Ulf Sternhufvud |
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.
Boken Kvalitet i Tjänsteföretag : Hur den Uppnås och Upprätthålls är skriven av Ulf Sternhufvud.
Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.Denna bok behandlar hur företag, tjänsteföretag såväl som tillverkande företag, skall göra för att uppnå och upprätthålla en hög tjänstekvalitet. Ledarskapets stora betydelse för kvalitetsarbetet diskuteras ingående. Författaren visar, med konkreta exempel, hur och när företag aktivt kan påverka kundens kvalitetsuppfattning samt hur man i praktiken utför och använder kvalitetsmätningar och interna personalenkäter som stöd i kvalitetsarbetet. Ulf Sternhufvud har drygt tio års erfarenhet av operativt kvalitetsarbete i ett flertal länder. Han är ekonomie doktor och fil. kand. i psykologi och arbetar nu som seniorkonsult
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!