The Gold Standard
ISBN9781400224005
FormatInbunden
FörfattareColin Cowie
Publiceringsår2021-10-14
FörlagHarperCollins Leadership
Antal sidor288
SpråkEngelska

Inbunden • 2021-10-14

The Gold Standard

av Colin Cowie

  • ISBN: 9781400224005
  • Format: Inbunden
  • Publiceringsår: 2021-10-14
  • Förlag: HarperCollins Leadership
  • Antal sidor: 288
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om The Gold Standard

Boken The Gold Standard släpptes år 2021 och är skriven av Colin Cowie.

Den består av 288 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget HarperCollins Leadership.

Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Learn how to cultivate the most incredible customer experiences on earth through this essential guide by Colin Cowie, distinguished purveyor of unforgettable wow events for the worlds most demanding clients. If youre searching for ways to ensure your customers walk away from your company with a smile on their face and a plan to return, you found it. And any business organization can adapt the tools and techniques in this book. Colin Cowie, one of the worlds most sought-after event planners, shares the hard-won and hard-nosed advice he has learned through entertaining and engaging stories and examples. He gives readers the indisputable blueprint for creating a customer-service culture that anyone can tailor to their own needs, whether youre a shopkeeper, corporate marketing director, or budding event planner. Upon coming to the United States from South Africa with $400 in his pocket, Colin built his highly successful catering and event-planning business from the ground up to become event planner to the most respected tastemakers and personalities in the worldincluding Oprah Winfrey, Jennifer Lopez, Ryan Seacrest, and Kim Kardashian, to name a few. In this book, you will: Learn how to formulate your own vision, mission statements, and guiding principles, and effectively communicate them to your team. Learn how you can align your vision with your essential mission statement. Discover the core values, including service and accountability, that fuel Colins customer-care ethos, and how you can apply those values to your own business. Have a renewed understanding of how vitally important it is that you take good care of the people who work for you so they, in turn, can care for your customers. Become armed to inspire and empower your team. Be guided to create your own bible of scripts, protocols, and procedures that will streamline customer-care situations while making every customer feel like their individual desires are being taken care of. Learn how to use every complaint as an opportunity, as well as why you should be more afraid of a client who doesnt complain when something goes wrong versus one who does.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Letar efter nypriser..