ISBN | 9780470148167 |
Upplaga | 2 |
Format | Inbunden (Hardback) |
Författare | Z Christopher Mercer, Travis W Harms |
Publiceringsår | 2007-10-01 |
Förlag | John Wiley & Sons Inc |
Antal sidor | 288 |
Språk | Engelska |
Inbunden (Hardback) • 2007-10-01
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.
Boken Business Valuation släpptes år 2007 och är skriven av Z Christopher Mercer och Travis W Harms.
Den består av 288 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget John Wiley & Sons Inc.
Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.Praise for Business Valuation, Second Edition "The Second Edition of Business Valuation: An Integrated Theory manages to present the theoretical analysis of valuation from the first edition and expand on that discussion by providing additional guidance on implementing the relevant valuation theories, notably in its expanded discussion of the Quantitative Marketability Discount Model." -Dr. David Tabak NERA Economic Consulting Your Essential Valuations Reference Whether you are an accountant, auditor, financial planner, or attorney, Business Valuation: An Integrated Theory, Second Edition enables you to understand and correctly apply fundamental valuation concepts. Thoroughly revised and expanded, the Second Edition demystifies modern valuation theory, bringing together various valuation concepts to reveal a comprehensive picture of business valuation. With the implementation of new accounting pronouncements mandating the recognition of numerous assets and liabilities at fair value, it has become critical for CPAs charged with auditing financial statements to understand valuation concepts. With thoughtful and balanced treatment of both theory and application, this essential guide reveals: The "GRAPES of Value"-Growth, Risk and Reward, Alternative Investments, Present Value, Expectations, and Sanity The relationship between the Gordon Model and the discounted cash flow model of valuation The basis for commonly applied, but commonly misunderstood valuation premiums and discounts A practical perspective on the analysis of potential business acquisitions Grounded in the real world of market participants, Business Valuation, Second Edition addresses your need to understand business valuation, providing a means of articulating valuation concepts to help you negotiate value-enhancing transactions. If you want to get back to valuation basics, this useful reference will become your guide to defining the various levels of value and developing a better understanding of business appraisal reports.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!