Entrepreneurship [3 volumes]
ISBN9780275989866
FormatInbunden (Hardback)
FörfattareStephen Spinelli, Andrew Zacharakis, Maria Minniti, Timothy G Habbershon, Mark P Rice
Publiceringsår2006-11-01
FörlagPraeger Publishers Inc
Antal sidor832
SpråkEngelska

Inbunden (Hardback) • 2006-11-01

Entrepreneurship [3 volumes]

av Stephen Spinelli, Andrew Zacharakis, Maria Minniti, Timothy G Habbershon och Mark P Rice

  • ISBN: 9780275989866
  • Format: Inbunden (Hardback)
  • Publiceringsår: 2006-11-01
  • Förlag: Praeger Publishers Inc
  • Antal sidor: 832
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om Entrepreneurship [3 volumes]

Boken Entrepreneurship [3 volumes] släpptes år 2006 och är skriven av Stephen Spinelli, Andrew Zacharakis, Maria Minniti, Timothy G Habbershon och Mark P Rice.

Den består av 832 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Praeger Publishers Inc.

Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Entrepreneurship is credited for technological invention, the rise of corporate empires and directly linked to economic development around the world. This multi-volume set of original essays showcases emerging theory and practice in entrepreneurship to illuminate its many facets, covering such topics as business models, entrepreneurial mindset, market research, capitalization, intellectual property, risk and uncertainty, and organizational culture. Volume 1, People, focuses on the intersection between individuals and entrepreneurship, with an emphasis on the cognitive, economic, social, and institutional factors that influence people's behavior with respect to entrepreneurship. Volume 2, Process, explores such topics as idea generation, market entry, financing, team building, and growth strategies, following the lifecycle of a new venture. Volume 3, Place, considers the context in which entrepreneurship is practiced, including corporate venturing, family enterprise, franchising, and public policies designed to promote entrepreneurship and economic development. Featuring contributions from leading scholars and practitioners, and with a global perspective throughout, this unique set explores new models, trends, and practices in entrepreneurship that will be of interest to a wide array of academics, professionals, and newcomers to the field.Volume 1, People, focuses on the intersection between individuals and entrepreneurship, with an emphasis on the cognitive, economic, social, and institutional factors that influence people's behavior with respect to entrepreneurship. Volume 2, Process, explores such topics as idea generation, market entry, financing, team building, and growth strategies, following the lifecycle of a new venture. Volume 3, Place, considers the context in which entrepreneurship is practiced, including corporate venturing, family enterprise, franchising, and public policies designed to promote entrepreneurship and economic development. Featuring contributions from leading scholars and practitioners, and with a global perspective throughout, this unique set illuminates the dynamic role that entrepreneurship plays in promoting knowledge and economic opportunity, exploring new models, trends, and practices in entrepreneurship that will be of interest to a wide array of academics, professionals, and newcomers to the field.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Letar efter nypriser..