🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)
Läs merISBN | 9781911635369 |
Format | Häftad |
Författare | Professor Bob McKercher, Professor Bruce Prideaux |
Publiceringsår | 2020-11-30 |
Förlag | Goodfellow Publishers Limited |
Antal sidor | 256 |
Språk | Engelska |
Häftad • 2020-11-30
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.
Boken Tourism Theories, Concepts and Models släpptes år 2020 och är skriven av Professor Bob McKercher och Professor Bruce Prideaux.
Den består av 256 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Goodfellow Publishers Limited.
Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.Tourism Theories, Concepts and Models: * Explains why we think about tourism the way we do; * Explores key theories, concepts and models that explain how tourism works; * Is a comprehensive and cohesive text that develops a series of key ideas that deepens understanding and encourages critical thinking. This important text provides a critical overview of the core theories, concepts and ideas that have shaped the way we think about tourism. Divided into six parts, it takes the reader through the following areas to ensure thorough and coherent knowledge, looking at the important key theories, models and concepts, ensuring clear understanding and the ability for critical thinking: * Setting the stage: looking at the interdisciplinary nature of tourism and its' structure (5 core aspects of generation region, industry, destination region, transit route and tourist) * How tourism works: explores the three core dimensions of tourism factors, attractions, access and government policy * The evolution of tourism: examines the main models that have depicted the evolution of tourism destinations, economies and geographies. * The tourist: motivations and influences of the tourist as an individual, covering typology, social demographic factors and constraints. * Planning models: destination planning, scenarios and forecasting, including responses to current challenges Current issues: examines the theoretical and conceptual foundations for a range of contemporary issues that will affect tourism well into the future, including climate change, overtourism, crisis management and political change. Additional resources consist of web links, online videos and teaching reference materials. These can be found at www.goodfellowpublishers.com/TTCM from Academy fellows and other academic links explaining the ideas in the book. A must-have text for post graduate tourism and hospitality studies, as well as a key resource text for those teaching and studying tourism subjects at the later stages of undergraduate level.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!