đ„ł VĂ€lkommen till BegagnadKurslitteratur.se (đNya begagnadeskolböcker.se)
LĂ€s merISBN | 9781873150900 |
Format | E-bok |
Författare | Dr Alan Fyall, Dr Brian Garrod |
PubliceringsÄr | 2004-12-21 |
Förlag | Channel View Publications |
Antal sidor | 383 |
SprÄk | Engelska |
E-bok âą 2004-12-21
Ej tillgÀnglig
Ej tillgÀnglig
Ej tillgÀnglig
Ej tillgÀnglig
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa sÀljare. VÀlj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Bra skick
Boken Tourism Marketing (e-bok) slÀpptes Är 2004 och Àr skriven av Dr Alan Fyall och Dr Brian Garrod.
Den bestÄr av 383 sidor och Àr skriven pÄ engelska. Boken Àr utgiven av förlaget Channel View Publications.
Köp Tourism Marketing (e-bok) begagnad frÄn en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta nÄgot pris pÄ vad den kostar ny, men den kostar bara 609 kr begagnad.
This book provides a thorough and detailed understanding of tourism marketing principles and practice within the context of inter-organisational collaboration. The book begins with an overview of existing marketing and strategic marketing theory and practice before introducing concepts, theories and issues central to inter-organisational collaboration. The book then concludes with a series of detailed thematic chapters with contemporary tourism marketing case study material which explores the myriad of collaborative marketing strategies undertaken by tourism organisations across the world.
Nu nÀr du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgÀnglig sÄ trycker du pÄ den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med sÀljarna.
SÀljaren skickar en köpesförfrÄgan till dig som du enkelt accepterar. SÀljaren fÄr din adress för att skicka boken och du fÄr instruktioner om hur du ska Swisha.
NÀr du Àr fÀrdig med din kurs sÄ Àr nÀsta rimliga steg att du sÀljer boken till nÀsta Ärs kull.
Det Àr helt gratis att sÀlja en bok pÄ BegagnadKurslitteratur.se!