🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)
Läs merISBN | 9780071458276 |
Format | Häftad (Paperback) |
Författare | Jody Hoffer Gittell |
Publiceringsår | 2005-06-01 |
Förlag | McGraw-Hill Education |
Antal sidor | 336 |
Språk | Engelska |
Häftad (Paperback) • 2005-06-01
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.
Boken The Southwest Airlines Way släpptes år 2005 och är skriven av Jody Hoffer Gittell.
Den består av 336 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget McGraw-Hill Education.
Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.This book offers management lessons from the world's most profitable airline. 'As a former Southwest insider, I often wondered why other organizations couldn't duplicate the business model. Anyone who wants to understand how it works should read this book' - Libby Sartain, Senior VP of Human Resources, Yahoo. 'Professor Gittell has tackled one of the hottest and most important topics in business circles today - why some airlines continually fly high over the economic wreckage of the rest of the industry' - Thomas Winkelmann, VP - The Americas, Lufthansa German Airlines. 'Through extensive research, Jody Hoffer Gittell gets to the bottom of what has sustained Southwest Airlines' positive employee relations and high performance through good and bad times' - Thomas A. Kochan, professor, MIT Sloan School of Management, MIT Global Airline Industry Program."Fortune" magazine calls Southwest Airlines "the most successful airline in history." In an industry that regularly loses billions of dollars, Southwest has had 31 consecutive years of profitability."The Southwest Airlines Way" reveals the secret to Southwest's remarkable success - high performance relationships - and it creates enormous competitive advantage in motivation, teamwork, and coordination among Southwest employees. Based on Professor Jody Hoffer Gittell's eight years of field research, this book explores Southwest's innovative policies, strategies, and techniques, showing how these methods can be implemented in any organization, and explains how to: lead with credibility and caring; invest in frontline leaders; hire and train for relational competence; use conflicts to build relationships; and, encourage mutual respect among employees, managers, unions, and suppliers.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!