🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)
Läs merISBN | 9781138071438 |
Upplaga | 1 |
Format | Häftad |
Författare | Scott McCabe |
Publiceringsår | 2017-05-18 |
Förlag | Taylor & Francis Ltd |
Antal sidor | 578 |
Språk | Engelska |
Häftad • 2017-05-18
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.
Boken The Routledge Handbook of Tourism Marketing släpptes år 2017 och är skriven av Scott McCabe.
Den består av 578 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Taylor & Francis Ltd.
Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.Tourism has often been described as being about 'selling dreams', tourist experiences being conceptualized as purely a marketing confection, a socially constructed need. However, the reality is that travel for leisure, business, meetings, sports or visiting loved ones has grown to be a very real sector of the global economy, requiring sophisticated business and marketing practices. The Routledge Handbook of Tourism Marketing explores and critically evaluates the current debates and controversies inherent to the theoretical, methodological and practical processes of marketing within this complex and multi-sector industry. It brings together leading specialists from range of disciplinary backgrounds and geographical regions to provide reflection and empirical research on this complex relationship. The Handbook is divided in to nine inter-related sections: Part 1 deals with shifts in the context of marketing practice and our understanding of what constitutes value for tourists; Part 2 explores macromarketing and tourism; Part 3 deals with strategic issues; Part 4 addresses recent advances in research; Part 5 focuses on developments in tourist consumer behaviour; Part 6 looks at micromarketing; Part 7 moves on to destination marketing and branding issues; Part 8 looks at the influence of technological change on tourism marketing; and Part 9 explores future directions. This timely book offers the reader a comprehensive synthesis of this sub-discipline, conveying the latest thinking and research. It will provide an invaluable resource for all those with an interest in tourism and marketing, encouraging dialogue across disciplinary boundaries and areas of study. This is essential reading for Tourism students, researchers and academics as well as those of Marketing, Business, Events Management and Hospitality Management.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!