đŸ„ł VĂ€lkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

LĂ€s mer
The Routledge Handbook of Tourism Marketing
ISBN9780415597036
FormatInbunden (Hardback)
FörfattareScott McCabe
PubliceringsÄr2013-12-17
FörlagRoutledge
Antal sidor578
SprÄkEngelska

Inbunden (Hardback) ‱ 2013-12-17

The Routledge Handbook of Tourism Marketing

av Scott McCabe

  • ISBN: 9780415597036
  • Format: Inbunden (Hardback)
  • PubliceringsĂ„r: 2013-12-17
  • Förlag: Routledge
  • Antal sidor: 578
  • SprĂ„k: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Bevaka denna bok

FÄ ett meddelande nÀr denna bok sÀljes begagnad igen.

Om The Routledge Handbook of Tourism Marketing

Boken The Routledge Handbook of Tourism Marketing slÀpptes Är 2013 och Àr skriven av Scott McCabe.

Den bestÄr av 578 sidor och Àr skriven pÄ engelska. Boken Àr utgiven av förlaget Routledge.

Vi kunde inte hitta nÄgot pris pÄ vad den kostar ny.

Kurslitteratur som sÀljs pÄ BegagnadKurslittretur.se Àr begagnad och dÀrför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande Àr aktiva. NÀr ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, frÄga dÄ om detta.

Tourism has often been described as being about 'selling dreams', tourist experiences being conceptualized as purely a marketing confection, a socially constructed need. However, the reality is that travel for leisure, business, meetings, sports or visiting loved ones has grown to be a very real sector of the global economy, requiring sophisticated business and marketing practices. The Routledge Handbook of Tourism Marketing explores and critically evaluates the current debates and controversies inherent to the theoretical, methodological and practical processes of marketing within this complex and multi-sector industry. It brings together leading specialists from range of disciplinary backgrounds and geographical regions to provide reflection and empirical research on this complex relationship. The Handbook is divided in to nine inter-related sections: Part 1 deals with shifts in the context of marketing practice and our understanding of what constitutes value for tourists; Part 2 explores macromarketing and tourism; Part 3 deals with strategic issues; Part 4 addresses recent advances in research; Part 5 focuses on developments in tourist consumer behaviour; Part 6 looks at micromarketing; Part 7 moves on to destination marketing and branding issues; Part 8 looks at the influence of technological change on tourism marketing; and Part 9 explores future directions. This timely book offers the reader a comprehensive synthesis of this sub-discipline, conveying the latest thinking and research. It will provide an invaluable resource for all those with an interest in tourism and marketing, encouraging dialogue across disciplinary boundaries and areas of study. This is essential reading for Tourism students, researchers and academics as well as those of Marketing, Business, Events Management and Hospitality Management.

SÄ hÀr köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu nÀr du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgÀnglig sÄ trycker du pÄ den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med sÀljarna.

2) Acceptera & betala

SÀljaren skickar en köpesförfrÄgan till dig som du enkelt accepterar. SÀljaren fÄr din adress för att skicka boken och du fÄr instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sÀlj vidare

NÀr du Àr fÀrdig med din kurs sÄ Àr nÀsta rimliga steg att du sÀljer boken till nÀsta Ärs kull.

Det Àr helt gratis att sÀlja en bok pÄ BegagnadKurslitteratur.se!

 Inga priser hittades pÄ denna bok