🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
The New Rules of Marketing &; PR
ISBN9781118026984
Upplaga1
FormatHäftad
FörfattareDavid Meerman Scott
Publiceringsår2011-10-31
FörlagJohn Wiley And Sons Ltd
Antal sidor400
SpråkEngelska

Häftad • 2011-10-31

The New Rules of Marketing &; PR

av David Meerman Scott

  • ISBN: 9781118026984
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2011-10-31
  • Förlag: John Wiley And Sons Ltd
  • Antal sidor: 400
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om The New Rules of Marketing &; PR

Boken The New Rules of Marketing &; PR släpptes år 2011 och är skriven av David Meerman Scott.

Den består av 400 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget John Wiley And Sons Ltd.

Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

David Meerman Scotts marketing bible has become a modern day business classic. This is the book every ambitious, forward-thinking, progressive marketer or publicist has at the front of their shelf. Business communication has changed over the recent years. Creative ad copy is no longer enough. The New Rules of Marketing and PR has brought thousands of marketers up to speed on the changing requirements of promoting products or services in the new digital age. This is a one-of-a-kind, pioneering guide, offering a step-by-step action plan for harnessing the power of the Internet to communicate with buyers directly, raise online visibility, and increase sales. Its about getting the right message to the right people at the right time - for a fraction of the cost of a big-budget advertising campaign. This new, updated edition includes:* A new introduction discussing recent changes to the world of marketing and PR* A brand new chapter on mobile marketing* An additional chapter on real-time marketing and PR* Updated information on how to measure the success of your campaigns* A range of new tools* Fresh case studies

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Letar efter nypriser..