🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
The Media Handbook
ISBN9780805857184
FormatHäftad (Paperback / softback)
FörfattareHelen Katz
Publiceringsår2019-05-23
FörlagRoutledge
Antal sidor236
SpråkEngelska

Häftad (Paperback / softback) • 2019-05-23

The Media Handbook

av Helen Katz

  • ISBN: 9780805857184
  • Format: Häftad (Paperback / softback)
  • Publiceringsår: 2019-05-23
  • Förlag: Routledge
  • Antal sidor: 236
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Malin C
    159 kr

    Bra skick

Om The Media Handbook

Boken The Media Handbook släpptes år 2019 och är skriven av Helen Katz.

Den består av 236 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Routledge.

Köp The Media Handbook begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 159 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

"The Media Handbook" provides a practical introduction to the complete media planning and buying process. Emphasizing basic media planning and buying calculations along with the practical realities of offering plan alternatives and evaluating the plan, this third edition incorporates three new topics - consolidation, consumer control, and communication accountability - reflecting the critical changes in how media today are planned, bought, and sold. The author, Helen Katz looks at the larger marketing, advertising, and media objectives, and follows with an exploration of major media categories, including those emerging, such as branded entertainment and viral marketing. She provides a comprehensive analysis of planning and buying, with a continued focus on how those tactical elements tie back to the strategic aims of the brand and client."The Media Handbook" includes: numerous examples to provide a better sense of how media planning and buying work in the real world; examples of research studies to give readers additional references for more in-depth information; media terms defined when they are introduced, making readers more comfortable in subsequent discussions; and a selection of key resources offered as an appendix for individuals or companies wishing to find out more about a particular service or system. This popular text is perfect for advanced students in advertising, media planning/buying, communication, public relations, and marketing, and it also will serve as an informative reference volume for practitioners.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 159 kr
 Letar efter nypriser..