🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)
Läs merISBN | 9780875848198 |
Format | Häftad |
Författare | B Joseph Pine Ii |
Publiceringsår | 1999-05-01 |
Förlag | Harvard Business School Press |
Antal sidor | 254 |
Språk | Engelska |
Häftad • 1999-05-01
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Bra skick
Boken The Experience Economy släpptes år 1999 och är skriven av B Joseph Pine Ii.
Den består av 254 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Harvard Business School Press.
Köp The Experience Economy begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 159 kr begagnad.
You are what you charge for. And if you're competing solely on the basis of price, then you've been commoditized, offering little or no true differentiation. What would your customers really value? Better yet, for what would they pay a premium? Experiences. The curtain is about to rise, say Pine & Gilmore, on the Experience Economy, a new economic era in which every business is a stage, and companies must design memorable events for which they charge admission. With the experience economy, Pine & Gilmore explore how successful companies-using goods as props and services as the stage-create experiences that engage customers in an inherently personal way. Why does a cup of coffee cost more at a trendy cafe than it does at the corner diner or when brewed at home? It's the value that the experience holds for the individual that determines the worth of the offering and the work of the business. From online communities to airport parking, the authors draw from a rich and varied mix of examples that showcase businesses in the midst of creating engaging experiences for both consumers and corporate customers. the experience economy marks the debut of an insightful, highly original, and yet eminently practical approach for companies to script and stage compelling experiences. In doing so, all workers become actors, intentionally creating specific effects for their customers. And it's the experiences they stage that create memorable-and lasting-impressions that ultimately create transformations within individuals. Make no mistake, say Pine & Gilmore: goods and services are no longer enough. Experiences are the foundation for future economic growth, and the experience economy is the playbook from which managers can begin to direct new performances.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!