🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
The Economics and Sociology of Management Consulting
ISBN9780521857154
FormatInbunden (Hardback)
FörfattareThomas Armbrster
Publiceringsår2006-11-01
FörlagCambridge University Press
Antal sidor266
SpråkEngelska

Inbunden (Hardback) • 2006-11-01

The Economics and Sociology of Management Consulting

av Thomas Armbrster

  • ISBN: 9780521857154
  • Format: Inbunden (Hardback)
  • Publiceringsår: 2006-11-01
  • Förlag: Cambridge University Press
  • Antal sidor: 266
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare -48% billigare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Danny D
    559 kr

    Bra skick

Om The Economics and Sociology of Management Consulting

Boken The Economics and Sociology of Management Consulting släpptes år 2006 och är skriven av Thomas Armbrster.

Den består av 266 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Cambridge University Press.

Köp The Economics and Sociology of Management Consulting begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Om du köper den begagnad sparar du 518 kr (48%) mot att köpa den ny hos Bokus.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Management consultancy is a key sector in the economic change toward a service and knowledge economy. Originally published in 2006, this book explains the mechanisms of the management consulting market and the management of consulting firms from both economic and sociological perspectives. It also examines the strategies, marketing approaches, knowledge management and human resource management techniques of consulting firms. After outlining the relationships between transaction cost economics, signaling theory, embeddedness theory and sociological neoinstitutionalism, Thomas Armbruster applies these theories to central questions such as: Why does the consulting sector exist and grow? Which institutions connect supply and demand? And which factors influence the relationship between clients and consultants? By applying both economic and sociological approaches, the book explains the general economic changes of the previous thirty years and sharpens the relationship between the academic disciplines.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 559 kr   Spara 48% mot nypris
Ny 1077 kr