🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
The Communicative State
ISBN9789176237373
FormatHäftad
FörfattareJacob Stenberg
Publiceringsår2016-05-20
FörlagMedia-Tryck
Antal sidor268
SpråkEngelska

Häftad • 2016-05-20

The Communicative State

av Jacob Stenberg

  • ISBN: 9789176237373
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2016-05-20
  • Förlag: Media-Tryck
  • Antal sidor: 268
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om The Communicative State

Boken The Communicative State släpptes år 2016 och är skriven av Jacob Stenberg.

Den består av 268 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Media-Tryck.

Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Government agencies in Sweden are experiencing a communicative turn where notions that concern branding, image and identity have become relations, with its focus on creating relationships with external actors and persuasion, must be seen as part of this communicative turn. This book concerns how government agencies practice public relations in a more communicatively orientated political landscape by way of its focus on a particular political issue. In the post-financial crisis of 2008, innovation emerged as a critical political issue on many government agencies’ agendas. Public relations practices were implemented by government agencies on an unprecedented scale in order to promote innovation issues. Considering this, I have chosen to label innovation a political hype. This dissertation follows two government agencies public relations work on innovation. The organizations and their promotion of innovation issues are used as windows through which to perceive how Swedish government agencies use persuasion and the management of external relationships in order to promote political issues. The potential democratic implications of a more communicative state are discussed as well.This book documents the government directives, policies, protocols and strategies that were created by the agencies in order to facilitate and enable their public relations practices. It also describes and analyzes the spaces where public relations are implemented. The project leaders, project assistants, communication professionals and communication directors that were responsible for the public relations practices have a central role in this book as well. This dissertation shows how politicalpublic relations can be a beneficial practice for government agencies. Public relations may be a suitable practice for a more transparent, open, even creative government. But this book also broadens the discussion, as there are some less constructive, potentially even unwarranted, implications of what I call the PR-ization of the Swedish state.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Letar efter nypriser..