🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Strategic Modelling and Business Dynamics
ISBN9781118844687
Upplaga1
FormatHäftad (Paperback / softback)
FörfattareJohn D W Morecroft
Publiceringsår2015-06-26
FörlagJohn Wiley & Sons Inc
Antal sidor504
SpråkEngelska

Häftad (Paperback / softback) • 2015-06-26

Strategic Modelling and Business Dynamics

av John D W Morecroft

  • ISBN: 9781118844687
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad (Paperback / softback)
  • Publiceringsår: 2015-06-26
  • Förlag: John Wiley & Sons Inc
  • Antal sidor: 504
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om Strategic Modelling and Business Dynamics

Boken Strategic Modelling and Business Dynamics släpptes år 2015 och är skriven av John D W Morecroft.

Den består av 504 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget John Wiley & Sons Inc.

Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Insightful modelling of dynamic systems for better business strategy The business environment is constantly changing and organisations need the ability to rehearse alternative futures. By mimicking the interlocking operations of firms and industries, modelling serves as a dry run for testing ideas, anticipating consequences, avoiding strategic pitfalls and improving future performance. Strategic Modelling and Business Dynamics is an essential guide to credible models; helping you to understand modelling as a creative process for distilling and communicating those factors that drive business success and sustainability. Written by an internationally regarded authority, the book covers all stages of model building, from conceptual to analytical. The book demonstrates a range of in-depth practical examples that vividly illustrate important or puzzling dynamics in firm operations, strategy, public policy, and everyday life. This updated new edition also offers a rich Learners' website with models, articles and videos, as well as a separate Instructors' website resource, with lecture slides and other course materials (see Related Websites/Extra section below).Together the book and websites deliver a powerful package of blended learning materials that: * Introduce the system dynamics approach of modelling strategic problems in business and society * Include industry examples and public sector applications with interactive simulators and contemporary visual modelling software * Provide the latest state-of-the-art thinking, concepts and techniques for systems modelling The comprehensive Learners' website features models, microworlds, journal articles and videos. Easy-to-use simulators enable readers to experience dynamic complexity in business and society. Like would-be CEOs, readers can re-design operations and then re-simulate in the quest for well-coordinated strategy and better performance. The simulators include a baffling hotel shower, a start-up low-cost airline, an international radio broadcaster, a diversifying tyre maker, commercial fisheries and the global oil industry."Much more than an introduction, John Morecroft s Strategic Modelling and Business Dynamics uses interactive mini-simulators and microworlds to create an engaging and effective learning environment in which readers, whatever their background, can develop their intuition about complex dynamic systems." John Sterman, Jay W. Forrester Professor of Management, MIT Sloan School of Management "Illustrated by examples from everyday life, business and policy, John Morecroft expertly demonstrates how systems thinking aided by system dynamics can improve our understanding of the world around us." Stewart Robinson, Associate Dean Research, President of the Operational Research Society, Professor of Management Science, School of Business and Economics, Loughborough University

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Inga priser hittades på denna bok