🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Strategic Advertising Management
ISBN9780198835615
FormatHäftad (Paperback)
FörfattareLarry Percy
Publiceringsår2021-02-16
FörlagOUP Oxford
Antal sidor504
SpråkEngelska

Häftad (Paperback) • 2021-02-16

Strategic Advertising Management

av Larry Percy

  • ISBN: 9780198835615
  • Format: Häftad (Paperback)
  • Publiceringsår: 2021-02-16
  • Förlag: OUP Oxford
  • Antal sidor: 504
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om Strategic Advertising Management

Boken Strategic Advertising Management släpptes år 2021 och är skriven av Larry Percy.

Den består av 504 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget OUP Oxford.

Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Strategic Advertising Management provides the firm foundation you need to understand the effective strategic planning of advertising and other marketing communications. Renowned experts in the field, the authors draw on their extensive experience to present the essential principles of communication that demonstrate how advertising works.Using real world examples and 16 new case studies featuring a variety of international brands and companies such as Dutch bike rental service Swapfiet, US airline JetBlue, and British car manufacturer Jaguar, this is a resource you can trust to clearly illustrate how strategic advertising operates in a global economy.With added coverage on social media, viral, and online advertising throughout, and a dedicated chapter on digital media, Strategic Advertising Management continues to offer the most current, comprehensive and complete guide to the rapidly evolving landscape of the advertising industry.Digital formats and resourcesThe sixth edition is available for students and institutions to purchase in a variety of formats, and is supported by online resources. - The ebook offers a mobile experience and convenient access along with functionality tools, navigation features, and links that offer extra learning support: www.oxfordtextbooks.co.uk/ebooksThis book is accompanied by the following online resources:For students:Flashcard glossaryAdditional questionsFurther reading Web linksVideo links to adverts exemplifying strategies discussed in the book, short films from advertising companies and relevant documentariesFor lecturers:Case study source linksSuggested case histories from World Advertising Research CouncilSuggested classroom exercisesPowerPoint slidesFigures, tables, and adverts from the textbookWeb links

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Inga priser hittades på denna bok