🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Stora PR-boken
ISBN9789163141829
FormatHäftad
FörfattarePeter Karaszi
Publiceringsår2004-12-12
FörlagCaprivi Publishing
Antal sidor320
SpråkSvenska

Häftad • 2004-12-12

Stora PR-boken

av Peter Karaszi

  • ISBN: 9789163141829
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2004-12-12
  • Förlag: Caprivi Publishing
  • Antal sidor: 320
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om Stora PR-boken

Boken Stora PR-boken släpptes år 2004 och är skriven av Peter Karaszi.

Den består av 320 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Caprivi Publishing.

Köp den ny för 346 kr hos Bokus.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Stora PR-boken är ett heltäckande verk om PR och mediekontakter. Den är en praktisk och pedagogisk handbok som riktar sig till kommunikatörer, PR-människor, studenter. marknadsförare och företagsledare. Den är allt du behöver om PR och ett måste för den som vill arbeta med PR! Tillsammans med flera av landets främsta PR-specialister har Peter Karaszi skapat ett ovärderligt arbetsverktyg för alla kommunikatörer. Boken täcker hela spektrat av PR och inkluderar bl a: - Mediekontakter och publicitet - Nyhetskriterier - Intervjusituationer - Praktiska verktyg som pressmeddelanden. debattartiklar, pressträffar m m - Produkt- och tjänstelanseringar - Krishantering - Opinionsbildning - Finansiell kommunikation - Informationsarbete i offentlig sektor - Intern kommunikation i olika kanaler - Integrering av PR i marknadsmixen - Digital PR - Visuell kommunikation - Sponsring - Föredrag - Internationell PR - PR i olika marknadssituationer - Evenemang - Person-PR - PR och reklam i samverkan - PR-planer och pressfunktionen - Utvärdering och mätning av PR-arbetet - Kunskaps-PR och innehåll Peter Karaszi är landets mest kända författare av böcker om PR. I denna bok har han hjälp av ett dussin av landets vassaste PR-experter som skriver kapitel om sina specialområden.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Ny 346 kr