🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)
Läs merISBN | 9780335211067 |
Format | Häftad (Paperback) |
Författare | Glenda Mac Naughton |
Publiceringsår | 2003-11-01 |
Förlag | Open University Press |
Antal sidor | 368 |
Språk | Engelska |
Häftad (Paperback) • 2003-11-01
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.
Boken Shaping Early Childhood: Learners, Curriculum and Contexts släpptes år 2003 och är skriven av Glenda Mac Naughton.
Den består av 368 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Open University Press.
Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny."This should be essential reading for anyone involved in the training and professional development of early years practitioners... It is an impressive analysis of the historical and contemporary 'big ideas' that have influenced societies ' and practitioners' views of children and the nature of the curriculum.There are powerful sections on parents and communities ... I particularly liked the stimulating 'ideas galleries' with their statements from researchers, policy-makers and practitioners around the world." Nursery World, October 2004This key textbook introduces students and practitioners to a wide range of different approaches to early childhood. It provides practical strategies for developing and implementing early learning experiences that promote excellence and equity for children.The book presents the latest research and thinking about good practice, discusses how various philosophies and beliefs influence decisions in early childhood education, and identifies the key thinkers behind each approach. By examining different perspectives, the book helps early childhood practitioners to navigate their way through competing views, make informed choices, and be critically reflective in their work.In an accessible, lively and user-friendly way, it explores issues such as:What constitutes an appropriate early childhood curriculumHow best to study and assess childrenInvolving parents and children in early childhood learningThe book features a range of pedagogical devices to inspire early childhood workers to reflect critically on their work and the ideas underpinning it, including:Boxed definitions of key termsIdeas summary charts and ideas galleriesClarification exercisesCase studiesFurther reading listsThis essential textbook is ideal for students undertaking early childhood qualifications at degree level, Masters courses in early childhood education, and for practitioners who work with children from birth to eight in early childhood settings.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!