🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Servicekunskap : för goda kundrelationer : fakta och uppgifter
ISBN9789147100064
Upplaga1
FormatHäftad
FörfattareJan-Olof Andersson, Anders Pihlsgård, Gunilla Eek, Marianne Feldt
Publiceringsår2011-09-22
FörlagLiber AB
Antal sidor295
SpråkSvenska

Häftad • 2011-09-22

Servicekunskap : för goda kundrelationer : fakta och uppgifter

av Jan-Olof Andersson, Anders Pihlsgård, Gunilla Eek och Marianne Feldt

  • ISBN: 9789147100064
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2011-09-22
  • Förlag: Liber AB
  • Antal sidor: 295
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 6 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Viyana W
    309 kr

    Bra skick

  • Viyan V
    309 kr

    Bra skick

  • Lucas F
    309 kr

    Bra skick

  • Johanna Z
    359 kr

    Ny

  • Madeleine S
    409 kr

    Ny

  • Ousseynou S
    409 kr

    Bra skick

Om Servicekunskap : för goda kundrelationer : fakta och uppgifter

Boken Servicekunskap : för goda kundrelationer : fakta och uppgifter släpptes år 2011 och är skriven av Jan-Olof Andersson, Anders Pihlsgård, Gunilla Eek och Marianne Feldt.

Den består av 295 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Liber AB.

Köp Servicekunskap : för goda kundrelationer : fakta och uppgifter begagnad från en av 6 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 309 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

H2000 Servicekunskap - för goda kundrelationer ger inspiration inför det framtida yrkeslivet med fokus på service! Läromedlet innehåller vad man behöver kunna för att ge god service. Det tar också upp baskunskaper som eleverna för yrkesutövning inom handels- och servicenäringen. Texterna är pedagogiskt upplagda och innehåller intervjuer och verklighetsnära exempel. Upplaga två är genomgående uppdaterad med många nya exempel, uppdaterad lagstiftning och en genomgång av uppgifter. Läs mer H2000 Servicekunskap - för goda kundrelationer innehåller följande kapitel: 1. Servicemötet 2. Att arbeta med service och försäljning 3. Säljsamtalet 4. Service och försäljning på olika mötesplatser 5. Lagar och regler 6. Ta hand om kunden efter köpet 7. Beräkna ekonomin 8. Prissättning 9. Datorstöd i service och säljarbete 10. Betalningar 11. Arbetsmiljö och säkerhet 12. Utvärdera service- och säljmötet Andra upplagan av H2000 Servicekunskap - för goda kundrelationer har uppdaterats med nya exempel, illustrationer och exempelföretag. Uppgifter har genomgående setts över. Några större förändringar i faktatexterna är att Handelsrådet nya beskrivningar på branschkompetenser tas upp i läromedlet. Den nya lagen om distansavtal och avtal utanför affärslokaler har ersatt den gamla lagstiftningen i kapitel 5 och texterna om betalningssätt i kapitel 10 är rejält omarbetade. H2000 Servicekunskap kan användas både i traditionell utbildning och i lärlingsutbildning. Den lämpar sig väl för ett problem- och projektorienterat arbetssätt. Läromedlet innehåller en mängd aktiverande uppgifter och i materialet ingår ett integrerat projekt som följer bokens blockindelning med en projektuppgift per block. Till materialet finns en lärarhandledning med pedagogiska tips, lösningar, Powerpoint-presentationer, provuppgifter och facit. Om författarna Författare är Jan-Olof Andersson, Gunilla Eek, Marianne Feldt och Anders Pihlsgård. Gunilla är handelslärare med lång erfarenhet som näringsidkare i handelsbranschen. Nu arbetar hon med metodutveckling av validering och arbetsplatslärande. Marianne är före detta lärare på handelsprogrammet, inköpschef och projektledare. Nu utvecklar hon stöd för arbetsplatslärande vid yrkesintroduktionsanställningar. Anders är erfaren lärare, konsult och affärsområdesutvecklare. Jan-Olof har lång erfarenhet som utbildare, konsult och läromedelsförfattare.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad från 309 kr
 Letar efter nypriser..