🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Service och bemötande
ISBN9789147107711
Upplaga1
FormatHäftad
FörfattareKerstin Olander, Rainer Bladh
Publiceringsår2013-03-12
FörlagLiber AB
Antal sidor144
SpråkSvenska

Häftad • 2013-03-12

Service och bemötande

av Kerstin Olander och Rainer Bladh

  • ISBN: 9789147107711
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2013-03-12
  • Förlag: Liber AB
  • Antal sidor: 144
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare -45% billigare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Elisabeth W
    359 kr

    Bra skick

Om Service och bemötande

Boken Service och bemötande släpptes år 2013 och är skriven av Kerstin Olander och Rainer Bladh.

Den består av 144 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Liber AB.

Köp Service och bemötande begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Om du köper den begagnad sparar du 292 kr (45%) mot att köpa den ny hos Bokus.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Service och bemötande är en ny lärobok som belyser hur ämnet service kan förstås och omsättas i praktiken. Boken är anpassad till kursen Service och bemötande 1 men passar även som introduktion i ämnet inom andra utbildningar.Läs merUtmärkande drag- Faktatexten varvas med intervjuer och diskussionsfrågor- Stort antal uppgifter av olika slag i slutet av varje kapitelNär man arbetar i serviceyrken är det viktigt att bemöta kunderna på ett professionellt sätt. Därför behöver man bland annat få möjlighet att öva sig på att ta hänsyn till olika kunders behov och personligheter. Det är också nödvändigt med goda kunskaper om de produkter och tjänster som man har att erbjuda. Service och bemötande tar upp allt detta på ett enkelt och överskådligt sätt.Ur innehållet- Service och bemötande som begrepp- Målgrupper och servicebehov- Kommunikation och service- Produktkännedom och service- Marknadsföring och service- Kulturmöten och service- Missnöjda gäster och service- Lagar- Nu är det dags för APLBoken innehåller fallbeskrivningar och case för att levandegöra och tillämpa innehållet i boken. Varje kapitel avslutas med uppgifter av olika slag, som till exempel faktauppgifter som kan lösas med bokens hjälp, uppgifter som eleverna löser under APL, dramauppgifter i form av rollspel och förslag till fördjupande projekt.Om författarnaKerstin Olander är huvudförfattare till boken och turismlärare med mångårig erfarenhet. Hon arbetar som rektor på en gymnasieskola. Kerstin har deltagit i en av referensgrupperna för GY 2011.Rainer Bladh är gymnasielärare i turism och entreprenörskap och har lång erfarenhet av resebranschen. Han har deltagit som expert i arbetet med GY 2011 när det gäller kursplanerna för turismämnet.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 359 kr   Spara 45% mot nypris
Ny 651 kr