🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)
Läs merISBN | 9781138317116 |
Upplaga | 1 |
Format | Häftad |
Författare | Oyvind Ihlen, Lee Edwards, Ian Somerville |
Publiceringsår | 2019-09-16 |
Förlag | Taylor & Francis Ltd |
Antal sidor | 208 |
Språk | Engelska |
Häftad • 2019-09-16
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.
Boken Public Relations, Society and the Generative Power of History släpptes år 2019 och är skriven av Oyvind Ihlen, Lee Edwards och Ian Somerville.
Den består av 208 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Taylor & Francis Ltd.
Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.Public Relations, Society and the Generative Power of History examines how histories are used to explore how the past is constructed from the present, how the present is always historical, and how both past and present can power imagined futures.Divided into three distinct parts, the book uses historical inquiry as a springboard for engaging with interdisciplinary, critical and complex issues in the past and present. Part I examines the history of corporate PR, the centrality of the corporation in PR scholarship and the possibility of resisting corporate hegemony through PR efforts. The theme of Part II is 'Historicising gender, ethnicity and diversity in PR work,' focusing on how gendered and racialised identities have been constructed and resisted both within the profession and through the result of its work. Part III engages with 'Histories of public relations in the political sphere,' bringing together work on the different ways in which public relations has evolved in changing political contexts, both formally as a function within political institutions and in the context of contributions to broader narratives of nationalism and identity.Featuring contributions from leading academics, this book challenges traditional PR historiography and contests the 'lessons' derived from existing literature to address the implications of key areas of critically engaged PR theory. This volume is a valuable teaching resource for upper-level undergraduates and postgraduates studying public relations, strategic communications, political communication and organisational communication.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!