đŸ„ł VĂ€lkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

LĂ€s mer
Pro OpenGL ES for Android
ISBN9781430240020
FormatPocket/Paperback
FörfattareMike Smithwick, Mayank Verma
PubliceringsÄr2012-02-15
FörlagAPRESS ACADEMIC
Antal sidor308
SprÄkEngelska

Pocket/Paperback ‱ 2012-02-15

Pro OpenGL ES for Android

av Mike Smithwick och Mayank Verma

  • ISBN: 9781430240020
  • Format: Pocket/Paperback
  • PubliceringsĂ„r: 2012-02-15
  • Förlag: APRESS ACADEMIC
  • Antal sidor: 308
  • SprĂ„k: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Bevaka denna bok

FÄ ett meddelande nÀr denna bok sÀljes begagnad igen.

Om Pro OpenGL ES for Android

Boken Pro OpenGL ES for Android slÀpptes Är 2012 och Àr skriven av Mike Smithwick och Mayank Verma.

Den bestÄr av 308 sidor och Àr skriven pÄ engelska. Boken Àr utgiven av förlaget APRESS ACADEMIC.

Vi kunde inte hitta nÄgot pris pÄ vad den kostar ny.

Kurslitteratur som sÀljs pÄ BegagnadKurslittretur.se Àr begagnad och dÀrför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande Àr aktiva. NÀr ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, frÄga dÄ om detta.

In Pro OpenGL ES for Android, you'll find out how to harness the fullpower of OpenGL ES, and design yourown 3D applications by building a fully-functional 3D solar system model using Open GL ES! OpenGL has set the standard for 3D computer graphics, and is an essential aspect ofAndroid development. This bookoffers everything you need to know, from basic mathematical conceptstoadvanced coding techniques. You'll learn by building a fascinating 3D solar system simulator! After introducing Open GL ES, Pro OpenGL ES forAndroid explains the basics of 3D math and thenorients you to the native Android3D libraries you'll be using inyour own 3D games and the solar system project you'll buildusing this book.Through the solar system example project, you'll learn how to incorporate a variety of graphic and animation techniques into your applications. You will also discover howthe full spectrum of 3D development that awaits, with topics such as lighting, texture-mapping, modeling, shaders, blending modes, andseveral moreadvanced concepts. By the time you finishPro OpenGL ES for Android, you'llhave learned allthe skills you'll need to build your own incredible 3Dapplications, based on one of the most powerful 3Dlibraries available. What youll learn The basics of 3D mathematics, and how they are applied in the OpenGL library How to design and build your 3D worlds To create 2D interfaces within the 3D world To develop animation and 3D movement How to implement 3D shading, coloring, and texturing The differences between OpenGL and other 3D toolkits To build a fully-functional 3D solar system simulator using OpenGL ES Who this book is for ExperiencedAndroid programmers who want to enter the 3D world of OpenGL ES programming. Table of Contents Introduction to OpenGL ES and Our 3D Solar System Project Generating a Basic OpenGL Program Getting Past the 3D Math Shading, Lighting and Colors Materials and Textures Animation Creating a User Interface Blending Modes, Buffer Objects, and Other Cool Stuff Latest Features of OpenGL ES Ray Tracing, Hidden Surfaces, and Other Advanced Topics Appendix A: APIs

SÄ hÀr köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu nÀr du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgÀnglig sÄ trycker du pÄ den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med sÀljarna.

2) Acceptera & betala

SÀljaren skickar en köpesförfrÄgan till dig som du enkelt accepterar. SÀljaren fÄr din adress för att skicka boken och du fÄr instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sÀlj vidare

NÀr du Àr fÀrdig med din kurs sÄ Àr nÀsta rimliga steg att du sÀljer boken till nÀsta Ärs kull.

Det Àr helt gratis att sÀlja en bok pÄ BegagnadKurslitteratur.se!

 Inga priser hittades pÄ denna bok