đŸ„ł VĂ€lkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

LĂ€s mer
Principles of Marketing Scandinavian Edition
ISBN9781292104805
Upplaga2
FormatPocket
FörfattareAnders Parment
PubliceringsÄr2016-01-15
FörlagPearson Education
Antal sidor492
SprÄkEngelska

Pocket ‱ 2016-01-15

Principles of Marketing Scandinavian Edition

av Anders Parment

  • ISBN: 9781292104805
  • Upplaga: 2
  • Format: Pocket
  • PubliceringsĂ„r: 2016-01-15
  • Förlag: Pearson Education
  • Antal sidor: 492
  • SprĂ„k: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Eller begagnad frÄn 7 sÀljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa sÀljare. VÀlj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Lena H
    256 kr

    Bra skick

  • Cassandra S
    350 kr

    Bra skick

  • Jenny H
    459 kr

    Bra skick

  • Simon S
    509 kr

    Ny

  • Miranda H
    509 kr

    Ny

  • Fana F
    559 kr

    Ny

  • Rebecka S
    559 kr

    Bra skick

Om Principles of Marketing Scandinavian Edition

Boken Principles of Marketing Scandinavian Edition slÀpptes Är 2016 och Àr skriven av Anders Parment.

Den bestÄr av 492 sidor och Àr skriven pÄ engelska. Boken Àr utgiven av förlaget Pearson Education.

Köp Principles of Marketing Scandinavian Edition begagnad frÄn en av 7 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta nÄgot pris pÄ vad den kostar ny, men den kostar bara 256 kr begagnad.

Kurslitteratur som sÀljs pÄ BegagnadKurslittretur.se Àr begagnad och dÀrför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande Àr aktiva. NÀr ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, frÄga dÄ om detta.

Principles of Marketing Scandinavian Edition is an ideal introductory text for undergraduate students and practitioners alike. This, the second Scandinavian edition, is true to Kotler and Armstrong's classic conceptual framework, which has proved itself an exceptional introduction to marketing and has been used by millions of students all over the world. Principles of Marketing book outlines and discusses concepts and ideas that help students and practitioners develop an effective marketing strategy for today's markets. Cases and examples are written to reflect current best practice in Scandinavian and European companies. The book describes and explains how these companies deal with challenges in domestic and international markets. Set within a Scandinavian context, the text is nonetheless global in scope and thus very relevant for modern marketers.

SÄ hÀr köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu nÀr du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgÀnglig sÄ trycker du pÄ den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med sÀljarna.

2) Acceptera & betala

SÀljaren skickar en köpesförfrÄgan till dig som du enkelt accepterar. SÀljaren fÄr din adress för att skicka boken och du fÄr instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sÀlj vidare

NÀr du Àr fÀrdig med din kurs sÄ Àr nÀsta rimliga steg att du sÀljer boken till nÀsta Ärs kull.

Det Àr helt gratis att sÀlja en bok pÄ BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad frÄn 256 kr