🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Principles of Marketing European Edition 7th edn
ISBN9781292092898
Upplaga7
FormatHäftad
FörfattarePhilip Kotler
Publiceringsår2016-10-27
FörlagPearson Education
Antal sidor700
SpråkEngelska

Häftad • 2016-10-27

Principles of Marketing European Edition 7th edn

av Philip Kotler

  • ISBN: 9781292092898
  • Upplaga: 7
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2016-10-27
  • Förlag: Pearson Education
  • Antal sidor: 700
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om Principles of Marketing European Edition 7th edn

Boken Principles of Marketing European Edition 7th edn släpptes år 2016 och är skriven av Philip Kotler.

Den består av 700 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Pearson Education.

Köp Principles of Marketing European Edition 7th edn begagnad från en annan stundent hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 409 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Principles of Marketing Seventh European Edition Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris and Nigel Piercy   The goal of every marketer is to create more value for customers. The authors of this new European Edition have aimed to create more value for the reader by building on a classic marketing text with its well-established customer-value framework and complimenting it with an emphasis throughout the book on sustainable marketing, measuring and managing return on marketing, marketing technologies and marketing around the world.   To help bring marketing to life this book is filled with interesting examples and stories about real companies, such as Amazon, Google, Uber, ASOS and Lego and their marketing practices. This is the place to go for the freshest and most authoritative insights into the increasingly fascinating world of marketing.   Philip Kotler is S. C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing at the Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University. Gary Armstrong is Crist W. Blackwell Distinguished Professor Emeritus of Undergraduate Education in the Kenan-Flagler Business School at the University of North Carolina at Chapel Hill. Lloyd C. Harris is Head of Department and Professor of Marketing at Birmingham Business School, University of Birmingham. His research has been widely disseminated via a range of marketing, strategy, retailing and general management journals.   Nigel Piercy, was formerly Professor of Marketing & Strategy, and Associate Dean, at Warwick Business School. He is now a consultant and management writer. Recent publications include Marketing Strategy and Competitive Positioning, 6th ed. (with Graham Hooley, Brigitte Nicoulaud and John Rudd) published by Pearson in 2016.    

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Letar efter nypriser..