🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Practical Quantum Computing for Developers
ISBN9781484242179
Upplaga1
FormatHäftad
FörfattareVladimir Silva
Publiceringsår2018-12-13
FörlagSpringer Nature
Antal sidor346
SpråkEngelska

Häftad • 2018-12-13

Practical Quantum Computing for Developers

av Vladimir Silva

  • ISBN: 9781484242179
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2018-12-13
  • Förlag: Springer Nature
  • Antal sidor: 346
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om Practical Quantum Computing for Developers

Boken Practical Quantum Computing for Developers släpptes år 2018 och är skriven av Vladimir Silva.

Den består av 346 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Springer Nature.

Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Write algorithms and program in the new field of quantum computing. This book covers major topics such as the physical components of a quantum computer: qubits, entanglement, logic gates, circuits, and how they differ from a traditional computer. Also, Practical Quantum Computing for Developers discusses quantum computing in the cloud using IBM Q Experience including: the composer, quantum scores, experiments, circuits, simulators, real quantum devices, and more. You'll be able to run experiments in the cloud on a real quantum device. Furthermore, this book shows you how to do quantum programming using the QISKit (Quantum Information Software Kit), Python SDK, and other APIs such as QASM (Quantum Assembly). You'll learn to write code using these languages and execute it against simulators (local or remote) or a real quantum computer provided by IBM's Q Experience. Finally, you'll learn the current quantum algorithms for entanglement, random number generation, linear search, integer factorization, and others. You'll peak inside the inner workings of the Bell states for entanglement, Grover's algorithm for linear search, Shor's algorithm for integer factorization, and other algorithms in the fields of optimization, and more. Along the way you'll also cover game theory with the Magic Square, an example of quantum pseudo-telepathy where parties sharing entangled states can be observed to have some kind of communication between them. In this game Alice and Bob play against a referee. Quantum mechanics allows Alice and Bob to always win! By the end of this book, you will understand how this emerging technology provides massive parallelism and significant computational speedups over classical computers, and will be prepared to program quantum computers which are expected to replace traditional computers in the data center. What You Will Learn Use the Q Experience Composer, the first-of-its-kind web console to create visual programs/experiments and submit them to a quantum simulator or real device on the cloud Run programs remotely using the Q Experience REST API Write algorithms that provide superior performance over their classical counterparts Build a Node.js REST client for authenticating, listing remote devices, querying information about quantum processors, and listing or running experiments remotely in the cloud Create a quantum number generator: The quintessential coin flip with a quantum twist Discover quantum teleportation: This algorithm demonstrates how the exact state of a qubit (quantum information) can be transmitted from one location to another, with the help of classical communication and quantum entanglement between the sender and receiver Peek into single qubit operations with the classic game of Battleships with a quantum twist Handle the counterfeit coin problem: a classic puzzle that consists of finding a counterfeit coin in a beam balance among eight coins in only two turns Who This Book Is For Developers and programmers interested in this new field of computing.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Letar efter nypriser..