🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Omni-Channel Retail and the Supply Chain
ISBN9780367641979
Upplaga1
FormatInbunden (Hardback)
FörfattarePaul Myerson
Publiceringsår2020-11-25
FörlagCRC Press
Antal sidor266
SpråkEngelska

Inbunden (Hardback) • 2020-11-25

Omni-Channel Retail and the Supply Chain

av Paul Myerson

  • ISBN: 9780367641979
  • Upplaga: 1
  • Format: Inbunden (Hardback)
  • Publiceringsår: 2020-11-25
  • Förlag: CRC Press
  • Antal sidor: 266
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare -31% billigare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Agnes S
    440 kr

    Ny

Om Omni-Channel Retail and the Supply Chain

Boken Omni-Channel Retail and the Supply Chain släpptes år 2020 och är skriven av Paul Myerson.

Den består av 266 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget CRC Press.

Köp Omni-Channel Retail and the Supply Chain begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Om du köper den begagnad sparar du 199 kr (31%) mot att köpa den ny hos Bokus.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Omni-Channel Retail and the Supply ChainThe days of going to the local department store to buy a television, view the options available, and make a purchase now seem "quaint." The emergence of the internet, smartphones, social media, and other technologies has opened a world of new options for consumers (and businesses) to review, research, and buy online with an ever-increasing array of delivery options.The emergence of e-commerce has resulted in what is commonly known today as "omni-channel" marketing, in which customers engage with companies in a variety of ways, including in a physical store or online via websites and mobile apps. This process puts the supply chain "front and center," as consumers are increasingly demanding and browsing, buying, and returning goods through various channels, not just the traditional "brick and mortar" way. To accomplish this with high levels of service while remaining profitable requires real-time visibility of inventory across the supply chain and a single view of consumers as they continuously move from one channel to another.While this is a boon to consumers, it has made the already complex global supply chain even more challenging to manage. On top of that, the 2020 Covid19 pandemic has accelerated this omni-channel retail trend, as consumers need even more ways to order and additional options for last-mile delivery, such as curbside pickup. Covid19 has exposed a lack of flexibility and readiness, resulting in shortages of everything from toilet paper and meats to personal protective equipment (PPE) and ventilators. It has been a real-life example of the "bullwhip effect," where variability at the consumer end of the supply chain results in increased variability as one goes upstream towards distributors, manufacturers, and suppliers. This results in shortages, misallocations, and increased costs.No longer can a manufacturer, distributor, or retailer of consumer products just "fill the pipeline" and wait for orders to come in. Now, they must anticipate various purchases and delivery items, while at the same time minimizing costs. To do this is no easy task, requiring a Lean, agile, and responsive supply chain.Until now, there was no existing "playbook" for organizations to navigate their way through this new world. This book describes the impact of omni-channel marketing on the supply chain and logistics functions, and is intended to help management meet the needs of not only today's ever-changing world but to anticipate what may be required in the future to achieve superior customer service, profitability, and a competitive advantage.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 440 kr   Spara 31% mot nypris
Ny 639 kr