🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
New Rules Of Marketing And Pr
ISBN9780470379288
Upplaga1
FormatHäftad (Paperback)
FörfattareDavid Meerman Scott
Publiceringsår2008-11-12
FörlagJohn Wiley And Sons Ltd
Antal sidor320
SpråkEngelska

Häftad (Paperback) • 2008-11-12

New Rules Of Marketing And Pr

av David Meerman Scott

  • ISBN: 9780470379288
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad (Paperback)
  • Publiceringsår: 2008-11-12
  • Förlag: John Wiley And Sons Ltd
  • Antal sidor: 320
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om New Rules Of Marketing And Pr

Boken New Rules Of Marketing And Pr släpptes år 2008 och är skriven av David Meerman Scott.

Den består av 320 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget John Wiley And Sons Ltd.

Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

The Internet has profoundly changed the way people communicate and interact with each other. But it has also changed the way businesses communicate with their customers (and those who they want to be customers). In the old days, companies could only communicate through the filter of expensive advertising or media ink placed by a PR firm. Today the rules have changed entirely. "The New Rules of Marketing and PR" shows you how to leverage the potential that Web-based communication offers your business. Finally, you can speak directly to customers and buyers, establishing a personal link with the those who make your business work. You can reach niche buyers with targeted messages that cost a fraction of your big-budget ad campaign.Rather than bombard them with advertising they'll likely ignore, you can focus on getting the right message to the right people at the right time. When people visit your company's Web site, they aren't there to hear your slogan or see your logo again. They want information, interaction, and choice - and you'd be a fool not to give it to them. This one-of-a-kind guide to the future of marketing includes a step-by-step action plan for harnessing the power of the Internet, showing you how to identify audiences, create compelling messages, get those messages to the right people, and lead those consumers into the buying process. Including a wealth of compelling case studies and real-world examples, this is a practical guide to the new reality of PR and marketing.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Letar efter nypriser..