đŸ„ł VĂ€lkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

LĂ€s mer
Nation Branding, Public Relations and Soft Power (e-bok)
ISBN9781317593799
FormatE-bok
FörfattarePawel Surowiec
PubliceringsÄr2016-08-05
FörlagTaylor and Francis
Antal sidor216
SprÄkEngelska

E-bok ‱ 2016-08-05

Nation Branding, Public Relations and Soft Power (e-bok)

av Pawel Surowiec

  • ISBN: 9781317593799
  • Format: E-bok
  • PubliceringsĂ„r: 2016-08-05
  • Förlag: Taylor and Francis
  • Antal sidor: 216
  • SprĂ„k: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Bevaka denna bok

FÄ ett meddelande nÀr denna bok sÀljes begagnad igen.

Om Nation Branding, Public Relations and Soft Power (e-bok)

Boken Nation Branding, Public Relations and Soft Power (e-bok) slÀpptes Är 2016 och Àr skriven av Pawel Surowiec.

Den bestÄr av 216 sidor och Àr skriven pÄ engelska. Boken Àr utgiven av förlaget Taylor and Francis.

Vi kunde inte hitta nÄgot pris pÄ vad den kostar ny.

Kurslitteratur som sÀljs pÄ BegagnadKurslittretur.se Àr begagnad och dÀrför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande Àr aktiva. NÀr ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, frÄga dÄ om detta.

Nation Branding, Public Relations and Soft Power: Corporatizing Poland provides an empirically grounded analysis of changes in the way in which various actors seek to manage Poland's national image in world opinion. It explores how and why changes in political economy have shaped these actors and their use of soft power in a way that is influenced by public relations, corporate communication, and marketing practices. By examining the discourse and practices of professional nation branders who have re-shaped the relationship between collective identities and national image management, it plots changes in the way in which Poland's national image is communicated, and culturally reshaped, creating tensions between national identity and democracy. The book demonstrates that nation branding is a consequence of the corporatization of political governance, soft power and national identity, while revealing how the Poland "e;brand"e; is shaping public and foreign affairs.Challenging and original, this book will be of interest to scholars in public relations, corporate communications, political marketing and international relations.

SÄ hÀr köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu nÀr du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgÀnglig sÄ trycker du pÄ den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med sÀljarna.

2) Acceptera & betala

SÀljaren skickar en köpesförfrÄgan till dig som du enkelt accepterar. SÀljaren fÄr din adress för att skicka boken och du fÄr instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sÀlj vidare

NÀr du Àr fÀrdig med din kurs sÄ Àr nÀsta rimliga steg att du sÀljer boken till nÀsta Ärs kull.

Det Àr helt gratis att sÀlja en bok pÄ BegagnadKurslitteratur.se!

 Letar efter nypriser..