đ„ł VĂ€lkommen till BegagnadKurslitteratur.se (đNya begagnadeskolböcker.se)
LĂ€s merISBN | 9780857025692 |
Upplaga | 3 |
Format | Inbunden |
Författare | Lunt Peter |
PubliceringsÄr | 2011-12-01 |
Förlag | SAGE Publications Ltd |
Antal sidor | 232 |
SprÄk | Engelska |
Inbunden âą 2011-12-01
Ej tillgÀnglig
Ej tillgÀnglig
Ej tillgÀnglig
Ej tillgÀnglig
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa sÀljare. VÀlj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Bra skick
Boken Media Regulation slÀpptes Är 2011 och Àr skriven av Lunt Peter.
Den bestÄr av 232 sidor och Àr skriven pÄ engelska. Boken Àr utgiven av förlaget SAGE Publications Ltd.
Köp Media Regulation begagnad frÄn en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta nÄgot pris pÄ vad den kostar ny, men den kostar bara 239 kr begagnad.
"An exemplary study of how media regulation works (and, by implication, how it could work better) set within a wider discussion of democratic theory and political values. It will be of interest not only to students and scholars but to people around the world grappling with the same problem: the need to regulate markets, and the difficulty of doing this well."- James Curran, Goldsmiths, University of LondonIn Media Regulation, two leading scholars of the media examine the challenges of regulation in the global mediated sphere. This book explores the way that regulation affects the relations between government, the media and communications market, civil society, citizens and consumers. Drawing on theories of governance and the public sphere, the book critically analyzes issues at the heart of today's media, from the saturation of advertising to burdens on individuals to control their own media literacy.Peter Lunt and Sonia Livingstone incisively lay bare shifts in governance and the new role of the public sphere which implicate self-regulation, the public interest, the role of civil society and the changing risks and opportunities for citizens and consumers. It is essential reading to understand the forces that are reshaping the media landscape.
Nu nÀr du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgÀnglig sÄ trycker du pÄ den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med sÀljarna.
SÀljaren skickar en köpesförfrÄgan till dig som du enkelt accepterar. SÀljaren fÄr din adress för att skicka boken och du fÄr instruktioner om hur du ska Swisha.
NÀr du Àr fÀrdig med din kurs sÄ Àr nÀsta rimliga steg att du sÀljer boken till nÀsta Ärs kull.
Det Àr helt gratis att sÀlja en bok pÄ BegagnadKurslitteratur.se!