🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)
Läs merISBN | 9781412902694 |
Upplaga | 1 |
Format | Häftad |
Författare | Paddy Scannell |
Publiceringsår | 2007-06-18 |
Förlag | SAGE Publications Ltd |
Antal sidor | 320 |
Språk | Engelska |
Häftad • 2007-06-18
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Ny
Boken Media and Communication släpptes år 2007 och är skriven av Paddy Scannell.
Den består av 320 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget SAGE Publications Ltd.
Köp Media and Communication begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 384 kr begagnad.
"An excellent book providing students with a historical understanding of mass media and communication. Theories, concepts and models are intertwined throughout the chapters challenging students to critically understand and evaluate the role of mass media in society."- Stephanie Goodwin, University of Central Lancashire"In a field whose boundaries are porous and where there is no consensus as to the core concepts, theories and thinkers, Scannell brings certainty to his effort to identify key moments in the history of the study of the media and communication... Essential reading for anyone interested in the historical development of the study of the media in the US and the UK."- Times Higher Education"His account of these major writers and movements is both comprehensive and clearly written, and will be appreciated by students and academics alike... It is the detail of the historical contexts that makes his writing a refreshing look at the history of media and communication in the twentieth century."- Media International AustraliaMagisterial in scope, Media and Communication traces the historical development of media and communication studies. Media Studies itself has a short history but many antecedents, and in this comprehensive and compelling book, Paddy Scannell sets out to describe and analysize its formulation in North America and Europe. Media and Communication:Offers an accessible and comprehensive analysis of the development of media and communication theory.Includes a summary outline of all the key thinkers.Looks at the study of communication across a range of disciplines - history, literature, sociology, philosophy and linguistics.Challenges readers to engage with the central importance of communication.It will be an invaluable resource for upper level undergraduate and postgraduate students of media and communication, cultural studies and sociology.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!