🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
McQuail
ISBN9781849202916
Upplaga6
FormatHäftad
FörfattareDenis McQuail
Publiceringsår2010-02-18
FörlagSAGE Publications Ltd
Antal sidor632
SpråkEngelska

Häftad • 2010-02-18

McQuail's Mass Communication Theory

av Denis McQuail

  • ISBN: 9781849202916
  • Upplaga: 6
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2010-02-18
  • Förlag: SAGE Publications Ltd
  • Antal sidor: 632
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Sofia L
    359 kr

    Bra skick

Om McQuail's Mass Communication Theory

Boken McQuail's Mass Communication Theory släpptes år 2010 och är skriven av Denis McQuail.

Den består av 632 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget SAGE Publications Ltd.

Köp McQuail's Mass Communication Theory begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 359 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

"Denis McQuail's Mass Communication Theory is not just a seminal text in the study of media and society - it is a benchmark for understanding and appreciating the long and winding road people and their media have taken to get us here." - Mark Deuze, Indiana University and Leiden University "This is a unique work tested by time and generations of students around the world - North, South, East and West." - Kaarle Nordenstreng, University of Tampere "McQuail's Mass Communication Theory continues to be the clearest and best introduction to this sprawling field." - Anders Hansen, University of Leicester With over 125,000 copies sold, McQuail's Mass Communication Theory has been the benchmark for studying media and communication for more than 25 years. It remains the most authoritative and comprehensive introduction to the field and offers unmatched coverage of the research literature. It covers everything a student needs to know of the diverse forms of mass communication today, including television, radio, newspapers, film, music, the internet and other forms of new media. Denis McQuail shows that more than ever, theories of mass communication matter for the broader understanding of society and culture. Unmatched in coverage and used across the globe, this book includes: Explorations of new media, globalization, work, economy, governance, policy, media audiences and effects New boxed case studies on key research publications, to familiarize students with the critical research texts in the field Definitions, examples, and illustrations throughout to bring abstract concepts to life. McQuail's Mass Communication Theory is the indispensable resource no student of media and communication studies can afford to be without.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 359 kr
 Letar efter nypriser..