🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Marknadsföring och påverkan på konsumenten
ISBN9789144105284
Upplaga1
FormatHäftad
FörfattareMagnus Söderlund, Patric Andersson, Hanna Berg, Angelica Blom, Johanna Gummerus
Publiceringsår2014-11-17
FörlagStudentlitteratur
Antal sidor320
SpråkSvenska

Häftad • 2014-11-17

Marknadsföring och påverkan på konsumenten

av Magnus Söderlund, Patric Andersson, Hanna Berg, Angelica Blom och Johanna Gummerus

  • ISBN: 9789144105284
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2014-11-17
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Antal sidor: 320
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Georgina M
    259 kr

    Ny

Om Marknadsföring och påverkan på konsumenten

Boken Marknadsföring och påverkan på konsumenten släpptes år 2014 och är skriven av Magnus Söderlund, Patric Andersson, Hanna Berg, Angelica Blom och Johanna Gummerus.

Den består av 320 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Studentlitteratur.

Köp Marknadsföring och påverkan på konsumenten begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 259 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Att påverka någon annan – det ses ofta som negativt, eller till och med fult. Kanske är det därför som marknadsförare ibland undviker att tala om marknadsföring i termer av aktiviteter som syftar till att påverka konsumenter. Men självklart handlar marknadsföring om att påverka attityder och beteende – och ytterst om att få folk att köpa en viss produkt eller tjänst. Som konsument är det inte så lätt att begripa om eller hur vi blir påverkade av marknadsföring. Och hur ska då praktiker och forskare kunna förstå hur konsumenter blir påverkade? Samtidigt är många forskare inom marknadsföringsområdet otydliga när det handlar om att göra påståenden om påverkan, eftersom påverkan innebär kausalitet – något som en del forskare inte vill uttala sig om.Den här boken utgår från att såväl marknadsförare som konsumenter behöver bättre kunskap om påverkan i marknadsföringssammanhang, samt att sådan påverkan är möjlig att hantera både i teori och i empiriska undersökningar. Boken redovisar ett flertal former för påverkan, exempelvis vad som händer i konsumentens möte med reklam, butiksmiljöer, säljare och egna vänner eller när man ger gåvor till sig själv.Boken är utsedd till Årets marknadsföringsbok 2015!

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 259 kr