🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)
Läs merISBN | 9789152363690 |
Upplaga | 6 |
Format | Häftad |
Författare | Per Wildenstam, Henrik Uggla |
Publiceringsår | 2022-08-15 |
Förlag | Sanoma utbildning |
Antal sidor | 496 |
Språk | Svenska |
Häftad • 2022-08-15
Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.
Boken Marknadsföring - modeller och principer, upplaga 6 släpptes år 2022 och är skriven av Per Wildenstam och Henrik Uggla.
Den består av 496 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Sanoma utbildning.
Köp den ny för 668 kr hos Ordochbok.
Marknadsföring är en grundläggande bok i ämnet, med fokus på svenska förhållanden. Den presenterar bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Även varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående. Boken tar avstamp i aktuell forskning och de senaste trenderna inom marknadsföring, samt innehåller många kreativa och pedagogiska exempel. Boken har en tillhörande övningsbok, Marknadsföring - modeller och principer. Övning, fördjupning och reflektion. Den sjätte upplagan är uppdaterad med det senaste trenderna och forskningen inom området. Många exempel har bytts ut och det har tillkommit ytterligare material om hållbarhet och digital marknadsföring.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!