🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Marknadsföring - modeller och principer upplaga 4
ISBN9789152353776
Upplaga4
FormatHäftad
FörfattarePer Wildenstam, Henrik Uggla
Publiceringsår2018-06-01
FörlagSanoma utbildning
Antal sidor559
SpråkSvenska

Häftad • 2018-06-01

Marknadsföring - modeller och principer upplaga 4

av Per Wildenstam och Henrik Uggla

  • ISBN: 9789152353776
  • Upplaga: 4
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2018-06-01
  • Förlag: Sanoma utbildning
  • Antal sidor: 559
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 3 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Madeleine C
    229 kr

    Ny

  • Emelie A
    359 kr

    Ny

  • Moa W
    400 kr

    Ny

Om Marknadsföring - modeller och principer upplaga 4

Boken Marknadsföring - modeller och principer upplaga 4 släpptes år 2018 och är skriven av Per Wildenstam och Henrik Uggla.

Den består av 559 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Sanoma utbildning.

Köp Marknadsföring - modeller och principer upplaga 4 begagnad från en av 3 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 229 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Marknadsföring - modeller och principer är en bok i grundläggande marknadsföring av svenska författare och med exempel från Sverige. I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående. Den 4:e upplagan är uppdaterad med det senaste tänkandet, trenderna och forskningen inom marknadsföring och med unika kreativa och pedagogiska exempel. Flera av bokens kapitel har utvecklats. Marknadsföring - modeller och principer är avsedd för introducerande kurser i marknadsföring på universitet och högskolor samt som fördjupning inom gymnasiet. Boken kan även användas på YH-utbildningar. Till läromedlet hör också PowerPoint-bilder av de viktigaste modellerna och teorierna i boken. Du som lärare kan ladda ned dem här, från vår hemsida.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad från 229 kr
 Letar efter nypriser..