🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)
Läs merISBN | 9789152356517 |
Format | Häftad |
Författare | Per Wildenstam, Henrik Uggla |
Publiceringsår | 2019-07-02 |
Förlag | Sanoma utbildning |
Antal sidor | 150 |
Språk | Svenska |
Häftad • 2019-07-02
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.
Boken Marknadsföring - modeller och principer Övning/Fördjupning släpptes år 2019 och är skriven av Per Wildenstam och Henrik Uggla.
Den består av 150 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Sanoma utbildning.
Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.Övningsboken kan läsas som en förlängning, fördjupning och ett inspirerande komplement till huvudboken Marknadsföring – modeller och principer.Detta är en djupdykning i några av de viktigaste områdena som förenar traditionell och digital marknadsföring. I boken diskuteras och problematiseras begrepp som autenticitet och digital autenticitet, influenserstrategier och influensers som levande varumärken, samt en problematisering hur globala varumärken kan göra misstag lokalt.Författare är Henrik Uggla och Per Wildenstam, båda med lång erfarenhet av undervisning i marknadsföring på bland annat IHM Business School, Stockholms universitet och KTH.Boken är avsedd för grundläggande kurser i marknadsföring på universitet, högskola och YH-utbildningar.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!