🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Marknadsföring - modeller och principer Ny upplaga
ISBN9789152311691
Upplaga2
FormatHäftad
FörfattareCarl Gezelius, Per Wildenstam
Publiceringsår2011-07-05
FörlagSanoma Utbildning
SpråkSvenska

Häftad • 2011-07-05

Marknadsföring - modeller och principer Ny upplaga

av Carl Gezelius och Per Wildenstam

  • ISBN: 9789152311691
  • Upplaga: 2
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2011-07-05
  • Förlag: Sanoma Utbildning
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 2 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Emelie Ö
    309 kr

    Bra skick

  • Meri K
    359 kr

    Ny

Om Marknadsföring - modeller och principer Ny upplaga

Boken Marknadsföring - modeller och principer Ny upplaga släpptes år 2011 och är skriven av Carl Gezelius och Per Wildenstam.

Den är skriven på svenska Boken är utgiven av förlaget Sanoma Utbildning.

Köp Marknadsföring - modeller och principer Ny upplaga begagnad från en av 2 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 309 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Marknadsföring - modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden. I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående, men även lagstiftning och rent ekonomiska aspekter på marknadsavdelningens agerande beskrivs. Avsnitten om marknadsföring med nyare media och internationell marknadsföring har utökats i andra upplagan av boken.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad från 309 kr
 Letar efter nypriser..