🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Marknadsföring - modeller och principer
ISBN9789162265786
Upplaga1
FormatHäftad
FörfattareCarl Gezelius, Per Wildenstam
Publiceringsår2007-11-27
FörlagSanoma utbildning
Antal sidor454
SpråkSvenska

Häftad • 2007-11-27

Marknadsföring - modeller och principer

av Carl Gezelius och Per Wildenstam

  • ISBN: 9789162265786
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2007-11-27
  • Förlag: Sanoma utbildning
  • Antal sidor: 454
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Lena H
    179 kr

    Bra skick

Om Marknadsföring - modeller och principer

Boken Marknadsföring - modeller och principer släpptes år 2007 och är skriven av Carl Gezelius och Per Wildenstam.

Den består av 454 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Sanoma utbildning.

Köp Marknadsföring - modeller och principer begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 179 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Marknadsföring - modeller och principer är en introducerande bok i marknadsföring. I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående, men även lagstiftning och rent ekonomiska aspekter på marknadsavdelningens agerande beskrivs. Boken avslutas med kapitel om marknadsföring med nya media och internationell marknadsföring. Författarna har i många år undervisat på olika affärsskolor och har med tiden blivit mer och mer medvetna om kursdeltagarnas svårigheter att relatera till de engelska och amerikanska standardverk som så ofta används på högre utbildningar. Svårigheterna har inte legat på det språkliga planet, utan i det enkla faktum att många av de exempel som behandlas inte är kända i Sverige. Studenter får därför sällan några naturliga associationer till det som förklaras. Ofta är exemplen också hämtade från de största företagen i världen. Ambitionen har därför varit att åstadkomma en bok med så många exempel som möjligt från små och medelstora svenska företag.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 179 kr
 Letar efter nypriser..