🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)
Läs merISBN | 9789152360101 |
Upplaga | 5 |
Format | Häftad |
Författare | Per Wildenstam |
Publiceringsår | 2020-08-10 |
Förlag | Sanoma utbildning |
Antal sidor | 500 |
Språk | Svenska |
Häftad • 2020-08-10
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.
Boken Marknadsföring - modeller och principer släpptes år 2020 och är skriven av Per Wildenstam.
Den består av 500 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Sanoma utbildning.
Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.Varför lyckas vissa företag bättre än andra? Varför når deras varor och tjänstermarknaden bättre än konkurrenternas likvärdiga produkter? För att de företag somär mest framgångsrika ofta har bättre förståelse för marknadsföringens modeller,principer och villkor. Boken är avsedd för introducerande kurser i marknadsföringoch passar bra till YH-utbildningar, högskolor, universitet och utbildningsföretag.Ur innehållet:• Grundläggande begrepp• Planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering• Varumärken• 4P• Marknadskommunikation• Relationsmarknadsföring• Hållbarhet och CSR• Lagstiftning• Ekonomiska aspekter• Digital marknadsföring• Internationell marknadsföringDen femte upplagan är uppdaterad med det senaste trenderna och forskningeninom området. Många exempel har bytts ut och det har tillkommit mycketmaterial om hållbarhet.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!