🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Marknadsföring : modeller och principer
ISBN9789152334072
Upplaga3
FormatHäftad
FörfattareCarl Gezelius, Per Wildenstam, Henrik Uggla
Publiceringsår2016-06-07
FörlagSanoma utbildning
Antal sidor486
SpråkSvenska

Häftad • 2016-06-07

Marknadsföring : modeller och principer

av Carl Gezelius, Per Wildenstam och Henrik Uggla

  • ISBN: 9789152334072
  • Upplaga: 3
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2016-06-07
  • Förlag: Sanoma utbildning
  • Antal sidor: 486
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Daniel D
    459 kr

    Ny

Om Marknadsföring : modeller och principer

Boken Marknadsföring : modeller och principer släpptes år 2016 och är skriven av Carl Gezelius, Per Wildenstam och Henrik Uggla.

Den består av 486 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Sanoma utbildning.

Köp Marknadsföring : modeller och principer begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 459 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Marknadsföring - modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden. Den nya upplagan har uppdaterats med de senaste trenderna inom marknadsföring. Nya exempel och diskussionsfrågor har tillkommit. Boken innehåller även nytt material om varumärken, t.ex. extra material om varumärkesidentitet, varumärkeslivscykeln och varumärkesplattformen. Även nya texter om behovssegmentering och positioneringsstrategier har lagts till. Som ny medförfattare till tredje upplagan hittar vi dessutom Henrik Uggla, docent i varumärkesstrategier på INDEK KTH. I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående, men även lagstiftning och rent ekonomiska aspekter på marknadsavdelningens agerande beskrivs. Boken avslutas med kapitel om marknadsföring med nya media och internationell marknadsföring.Kursdeltagare har ofta svårt att relatera till de engelska och amerikanska standardverk som ofta används på högre utbildningar. Svårigheterna ligger inte på det språkliga planet, utan i det enkla faktu

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 459 kr
 Letar efter nypriser..