🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)
Läs merISBN | 9780273706892 |
Upplaga | 3 |
Format | Mixed media product |
Författare | Naresh Malhotra |
Publiceringsår | 2006-12-01 |
Förlag | Financial Times/ Prentice Hall |
Antal sidor | 864 |
Språk | Engelska |
Mixed media product • 2006-12-01
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Bra skick
Boken Marketing Research släpptes år 2006 och är skriven av Naresh Malhotra.
Den består av 864 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Financial Times/ Prentice Hall.
Köp Marketing Research begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 459 kr begagnad.
Get ready to take the plunge Marketing Research is a very creative area. In an industry undergoing enormous changes, great opportunities are being created for Marketing Researchers who can use their skills to solve the challenges of todays dynamic business environment. This book will help you understand those challenges, build your talents and develop your own original insights. Dive below the surface The third European edition of Marketing Research: An Applied Approach retains the classic strengths of its past as well as developing many exciting new features. This established and respected textbook: - Remains the most applied, comprehensive and authoritative commentary on the subject - Balances quantitative and qualitative approaches to the subject - Boasts an all-new, visually stunning 4-colour design - Includes a CD of the very latest versions of the popular and user-friendly software applications SNAP and XSight, for both quantitative and qualitative researchers - Runs a brand new case study throughout each chapter, based on the work of the Marketing Research agency Sports Marketing Surveys. Project highlights include Formula 1, Rugby League, the Flora London Marathon and Beach Volleyball - Features an all-new suite of extensive real-world video case material, along with many other enhanced online resources, on the books companion website at www.pearsoned.co.uk/birks Stay ahead of the competition and reach the finish line first Suitable for use at the undergraduate, postgraduate and MBA levels, this highly successful European textbook, enhanced by a CD, video material and valuable online resources, is an essential part of your future success in Marketing Research. Dr Naresh K. Malhotra is Regents' Professor, DuPree College of Management, Georgia Institute of Technology. In addition to teaching marketing research he has consulted for business, non-profit and government organisations in the United States and around the world. Dr David F. Birks is Senior Lecturer in Marketing in the School of Management, University of Southampton. He is the Programme Director for their Marketing Analytics degrees. David teaches quantitative and qualitative marketing research and consumer metrics. He has conducted research on behalf of a wide range of business, non-profit and social ventures in the UK and Europe.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!