🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Marketing: Real People, Real Choices plus Pearson MyLab Marketing with Pearson eText, Global Edition
ISBN9781292221212
Upplaga9
FormatÖvrigt
FörfattareMichael R Solomon
Publiceringsår2018-04-11
FörlagPearson Education
SpråkEngelska

Övrigt • 2018-04-11

Marketing: Real People, Real Choices plus Pearson MyLab Marketing with Pearson eText, Global Edition

av Michael R Solomon

  • ISBN: 9781292221212
  • Upplaga: 9
  • Format: Övrigt
  • Publiceringsår: 2018-04-11
  • Förlag: Pearson Education
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om Marketing: Real People, Real Choices plus Pearson MyLab Marketing with Pearson eText, Global Edition

Boken Marketing: Real People, Real Choices plus Pearson MyLab Marketing with Pearson eText, Global Edition släpptes år 2018 och är skriven av Michael R Solomon.

Den är skriven på engelska Boken är utgiven av förlaget Pearson Education.

Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

For undergraduate Principles of Marketing courses.Real people making real choicesMarketing: Real People, Real Choices is the only text to introduce marketing from the perspective of real people, who make real marketing decisions, at leading companies every day. Timely, relevant, and dynamic, this reader-friendly text shows students how marketing concepts are implemented, and what they really mean in the marketplace. The 9th Edition presents more information than ever on the core issues every marketer needs to know, including value, analytics and metrics, and ethical and sustainable marketing. And with new examples and assessments, the text helps students actively learn and retain chapter content, so they know what's happening in the world of marketing today.This package includes MyLab (TM) Marketing, an online homework, tutorial, and assessment program designed to work with this text to engage students and improve results. Within its structured environment, students practice what they learn, test their understanding, and pursue a personalized study plan that helps them better absorb course material and understand difficult concepts.MyLab should only be purchased when required by an instructor. Please be sure you have the correct ISBN and Course ID. Instructors, contact your Pearson rep for more information.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Inga priser hittades på denna bok