🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Marketing: Real People, Real Choices, Global Edition
ISBN9781292097756
FormatHäftad
FörfattareMichael R Solomon
Publiceringsår2015-04-27
FörlagPearson Education
Antal sidor264
SpråkEngelska

Häftad • 2015-04-27

Marketing: Real People, Real Choices, Global Edition

av Michael R Solomon

  • ISBN: 9781292097756
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2015-04-27
  • Förlag: Pearson Education
  • Antal sidor: 264
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om Marketing: Real People, Real Choices, Global Edition

Boken Marketing: Real People, Real Choices, Global Edition släpptes år 2015 och är skriven av Michael R Solomon.

Den består av 264 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Pearson Education.

Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

For undergraduate Principles of Marketing courses. Real people making real choices Marketing: Real People, Real Choices is the only text to introduce marketing from the perspective of real people, who make real marketing decisions, at leading companies every day. Timely, relevant, and dynamic, this reader-friendly text shows students how marketing concepts are implemented, and what they really mean in the marketplace. The 9th Edition presents more information than ever on the core issues every marketer needs to know, including value, analytics and metrics, and ethical and sustainable marketing. And with new examples and assessments, the text helps students actively learn and retain chapter content, so they know whats happening in the world of marketing today.   MyLabTM Marketing not included. Students, if MyLab is a recommended/mandatory component of the course, please ask your instructor for the correct ISBN and course ID. MyLab should only be purchased when required by an instructor. Instructors, contact your Pearson rep for more information. MyLab Marketing is an online homework, tutorial, and assessment program designed to work with this text to engage students and improve results. Within its structured environment, students practice what they learn, test their understanding, and pursue a personalized study plan that helps them better absorb course material and understand difficult concepts.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Letar efter nypriser..