🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Marketing Ethics
ISBN9780631214236
Upplaga1
FormatHäftad (Paperback / softback)
FörfattareGeorge G Brenkert
Publiceringsår2008-02-01
FörlagWiley-Blackwell (an imprint of John Wiley & Sons Ltd)
Antal sidor268
SpråkEngelska

Häftad (Paperback / softback) • 2008-02-01

Marketing Ethics

av George G Brenkert

  • ISBN: 9780631214236
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad (Paperback / softback)
  • Publiceringsår: 2008-02-01
  • Förlag: Wiley-Blackwell (an imprint of John Wiley & Sons Ltd)
  • Antal sidor: 268
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Tobias H
    209 kr

    Ny

Om Marketing Ethics

Boken Marketing Ethics släpptes år 2008 och är skriven av George G Brenkert.

Den består av 268 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Wiley-Blackwell (an imprint of John Wiley & Sons Ltd).

Köp Marketing Ethics begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 209 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Marketing Ethics addresses head-on the ethical questions, misunderstandings and challenges that marketing raises while defining marketing as a moral activity. * A substantial introduction to the ethics of marketing, exploring the integral relations of marketing and morality* Identifies and discusses a series of ethical tools and the marketing framework they constitute that are required for moral marketing* Considers broader meanings and background assumptions of marketing infrequently included in other marketing literature* Adds direction and meaning to problems in marketing ethics through reflection on concepts such as individual choice, freedom and responsibility, desire satisfaction, noncoercive exchanges, and instrumental efficiency

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 209 kr