🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Marketing and Public Relations for Museums, Galleries, Cultural and Heritage Attractions
ISBN9780415610469
FormatHäftad
FörfattareYlva French, Sue Runyard
Publiceringsår2011-06-01
FörlagTaylor & Francis Ltd
Antal sidor384
SpråkEngelska

Häftad • 2011-06-01

Marketing and Public Relations for Museums, Galleries, Cultural and Heritage Attractions

av Ylva French och Sue Runyard

  • ISBN: 9780415610469
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2011-06-01
  • Förlag: Taylor & Francis Ltd
  • Antal sidor: 384
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om Marketing and Public Relations for Museums, Galleries, Cultural and Heritage Attractions

Boken Marketing and Public Relations for Museums, Galleries, Cultural and Heritage Attractions släpptes år 2011 och är skriven av Ylva French och Sue Runyard.

Den består av 384 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Taylor & Francis Ltd.

Köp den ny för 717 kr hos Bokus.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Visitors to museums, galleries, heritage sites and other not for profit attractions receive their information in changing ways. Communications channels are shifting and developing all the time, presenting new challenges to cultural PR and Marketing teams. Marketing and Public Relations for Museums, Galleries, Cultural and Heritage Attractions, as well as providing some of the theory of marketing, provides the latest available case studies coupled with comments and advice from professionals inside and outside the cultural sector to describe the possibilities and outline strategies for the future. A strong theme of change runs through each chapter. The economic climate is already affecting the publicly funded sectors and business and private sponsorship. How will it change over the next few years? The print media is contracting; reading and viewing patterns are changing as online and mobile media grow. What are the trends here, in Europe, US and elsewhere? Sustainability and global warming are not just buzz words but will have a real impact on public and private institutions and their visitor patterns. Population patterns are also changing with new immigrants arriving and the proportion of over 60s increases in Western countries. Cultural tourism has enjoyed a great surge in popularity and huge investments are being made in museums, galleries and events. Marketing and PR play a crucial role in the success of such ventures and will be illustrated with case studies from the UK, US, Canada, Australia, Middle East and China. Marketing and Public Relations for Museums, Galleries, Cultural and Heritage Attractions is aimed at students of marketing, museums, culture and heritage as well as professionals working in a range of cultural organisations from small to large and at different stages of market development from new entrants to those offering mature products. This includes museums, galleries, heritage and visitor attractions, community organisations, as well as organisers of festivals, markets, craft fairs and temporary exhibitions.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Ny 717 kr