🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Marketing and Designing the Tourist Experience
ISBN9781908999467
FormatHäftad
FörfattareIsabelle Frochot
Publiceringsår2013-03-31
FörlagGoodfellow Publishers Limited
Antal sidor256
SpråkEngelska

Häftad • 2013-03-31

Marketing and Designing the Tourist Experience

av Isabelle Frochot

  • ISBN: 9781908999467
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2013-03-31
  • Förlag: Goodfellow Publishers Limited
  • Antal sidor: 256
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om Marketing and Designing the Tourist Experience

Boken Marketing and Designing the Tourist Experience släpptes år 2013 och är skriven av Isabelle Frochot.

Den består av 256 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Goodfellow Publishers Limited.

Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

The originality of this text lies in its combination of a wide range of knowledge, theory and best practice that has so far been widely distributed across a range of sources. Drawing all this together allows the authors to offer a much needed multifaceted but carefully integrated overview of managing and promoting the tourist experience.For students and practitioners alike it will make clear both in theory and in practice:* What really lies at the heart of the customer experience;* How to manage and improve service provision;* How to influence the customer experience;* Key examples illustrating real world success. The topic of 'experience' is becoming central to a proper and full understanding of consumer behaviour and the book covers the key sectors where it is a critical factor- from resort management and tourist information to destination marketing. International in scope and applicability it backs up the theory throughout with relevant case materials, questions and exercises.Written by experienced educators it is ideal for upper level students in tourism marketing and tourism management, and important for all practitioners and managers who also need to understand the principles and practice of experiential and tourism marketing, tourist behaviour, service quality and customer experience.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Inga priser hittades på denna bok