🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Managing Innovation
ISBN9781119713302
FormatHäftad
FörfattareJoe Tidd, John R Bessant
Publiceringsår2020-12-01
FörlagJohn Wiley And Sons Ltd
Antal sidor624
SpråkEngelska

Häftad • 2020-12-01

Managing Innovation

av Joe Tidd och John R Bessant

  • ISBN: 9781119713302
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2020-12-01
  • Förlag: John Wiley And Sons Ltd
  • Antal sidor: 624
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om Managing Innovation

Boken Managing Innovation släpptes år 2020 och är skriven av Joe Tidd och John R Bessant.

Den består av 624 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget John Wiley And Sons Ltd.

Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Now in its seventh edition, Managing Innovation: Integrating Technological, Market and Organizational Change enables graduate and undergraduate students to develop the unique skill set and the foundational knowledge required to successfully manage innovation, technology, and new product development. This bestselling text has been fully updated with new data, new methods, and new concepts while still retaining its holistic approach the subject. The text provides an integrated, evidence-based methodology to innovation management that is supported by the latest academic research and the authors' extensive experience in real-world management practice.Students are provided with an impressive range of learning tools-including numerous case studies, illustrative examples, discussions questions, and key information boxes-to help them explore the innovation process and its relation to the markets, technology, and the organization. "Research Notes" examine the latest evidence and topics in the field, while "Views from the Front Line" offer insights from practicing innovation managers and connect the covered material to actual experiences and challenges. Throughout the text, students are encouraged to apply their knowledge and critical thinking skills to business model innovation, creativity, entrepreneurship, service innovation, and many more current and emerging approaches and practices.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Inga priser hittades på denna bok